MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

14 Mac 2009

Video 26 Jun ? - Saiful Bukhari



Desas-desus wujudnya video semasa hari kejadian amat kencang sekali. Bukan sahaja di negara ini malah di negara-negara jiran seperti di Indonesia.


Beratus-ratus email saya terima kerana mahu saya menjawab spekulasi ini.

Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, saya tidak mahu melatah. Saya tidak dapat mendedahkan apapun selagi perbicaraan tidak bermula.

Walaupun perit menahan diri dari mendedahkan segala bukti yang ada, saya tetap bersabar kerana saya perlu menghormati Mahkamah.

Jadi, ada video rakaman atau tidak?, sama-samalah kita tunggu 1hb Julai 2009 nanti. Tak perlulah membuat sebarang spekulasi lagi.


Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!


SAIFUL BUKHARI

sumber - mohdsaifulbukhari.blogspot.com


Artikel lain berkaitan :

1. Akhirnya kebenaran muncul jua..terima kasih Imam Ramlang Porigi

2. Akhirnya kebenaran muncul jua..terima kasih Imam Ramlang Porigi II - Saiful Bukhari

3. 1 Julai 2009 tarikhnya.. Alhamdulillah..Saiful Bukhari


4. 9 bulan, saya, tunang dan keluarga dicemuh, semuanya berserah kepadaNYA - Saiful Bukhari

5. Kes Liwat : "Tempat bicara tidak penting, yang penting perbicaraan" - Saiful Bukhari

6. Hanya sekadar menegakkan kebenaran - Saiful Bukhari

7. Maju Setapak.. Alhamdulillah - Saiful Bukhari Azlan








1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

imam ramlang porengge sebab lidah dia macam keling..imam upahan Anu war al juburi