MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

17 Dis 2008

Strategi Anwar berjinak-jinak dengan artis




Strategi Anwar berjinak-jinak dengan artis


Untuk pengetahuan semua pembaca, Zaini Ahmad (Penyampai Berita NTV7) adalah seorang gay boy. Sementara, Ras Adiba Radzhi menjadi rapat dengan Anwar Ibrahim melalui Datuk Tony daripada Sabah. Datuk Tony adalah bekas boyfriend Ras Adiba dan taukeh Bailey Pub di Subang Jaya.

Datuk Tony berperanan sama seperti Nallakarupan dahulu, membekal mana-mana gadis yang diminati oleh Anwar Ibrahim. Ras Adiba ketika itu bertindak sebagai pengantara bersama dengan Datuk Tony.

Manakala Pyan Habib pula diperkenalkan kepada "circle" Anwar Ibrahim oleh Datuk Johan Jaafar semasa Anwar masih lagi Timbalan Perdana Menteri. Datuk Johan Jaafar menjadi seseorang yang "untouchable" semasa Anwar menjadi TPM.

Malah jika ada orang mengkritik Datuk Johan Jaafar, Anwar sendiri akan membelanya. Akil Haay pun dengar katanya sudah cenderung untuk sokong Anwar pula sekarang ni. Apa nak jadi dengan imam NTV7 nih.


Ramai tidak sedar bahawa perlantikan Anwar Ibrahim dalam International Crisis Group (ICG) telah menunjukkan hubungannya yang " kumpulan anti Islam". Ini disebabkan ICG adalah sebahagian daripada "product neo conservatif".

Sama seperti Gus Dur, Amin Rais dan Habibie, Anwar juga mejadi sebahagian perkakas neo conservatif untuk menguasai sesebuah kerajaan.

Janganlah hendaknya mana-mana artis Malaysia terperangkap dalam jerat dan muslihat Anwar ini.


sumber-pilihanrayakini

Artikel lain berkaitan :

1. Anwar Ibrahim Bakal Letak Artis Jadi Calon PKR

2. Yassin mengaku penyokong kuat PKR



Tiada ulasan: