MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

7 Okt 2009

Wan Azizah tahu rahsia Anwar/Rashid...

Oleh Medan Info Kita

Selepas pembebasan Anwar Ibrahim pada 2 September 2004, beliau segera bergegas ke Munich untuk menjalani pembedahan sakit tulang belakangnya.

Seterusnya Anwar sering berada diluar negara sepertimana dalam ceramahnya beliau jelaskan di Malaysia “tak boleh nak cari makan…..”

Bertempat di “negara orang puteh”, bekas banduan Sungai Buloh ini telah ditawarkan beberapa jawatan seperti Visiting Fellow/Senior Associates di St Anthony College Oxford, Senior Visiting Fellow Johns Hopkins School Washington dan Visiting Professor di School Of Foreign Service Georgetown University.

Kesemua tugas yang diterima ini sudah tentulah membuatkan beliau terlalu sibuk dan jarang sekali pulang ke tanahair Malaysia.

Namun begitu, apabila terhidangnya peluang untuk menjejakkan kaki disini, ada pula agenda tersembunyi yang bersarang dikepala mahkluk yang bernama Anwar Ibrahim ini…. Apatah lagi sekiranya berpeluang untuk pulang bersendirian tanpa Wan Azizah dan ahli keluarga yang lain….!

Silakan baca kisah menarik ini yang DIBONGKARKAN oleh salah seorang bekas orang kuat Anwar suatu ketika dahulu, Klik Sini

sumber - medan info kita

Tiada ulasan: