MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

10 Okt 2009

MALAM TADI ANWAR KANTOI BESAR


++END++


Oleh GAP

malam tadi aku di ceramah anwar di taman PD utama. menyaksikan aksi-aksi hebat berbelas penceramah pakatan haram daripada pas,pkr dan dap. memang hebat bergentayangan fitnah itu berterbangan.bau hapak lagi menghapakkan menusuk hidung.

aku tiada fokus pada mereka,kerna ceritera yang dipropagandakan adalah lebih menjurus kepada retorikal politik sampah. bagaimana ahli parlimen pkr kuala langat abdullah sani membohongi pengundi bagan pinang. dia memberitahu bahawa seluruh manifesto pilihanraya pakatan selangor telah ditunaikan...nak termuntah aku dengar.

tiba masa anwar attaturk datang. dia kata dia baru balik dari amarikan. datang anwar kali ini dengan nada cukup marah ! sungguh, inilah pertama kali aku dengar ceramah kepala pengkhianat ini setelah aku meninggalkan pkr.

jurus memegang mikrofon, nadanya memuncak marah. umpama ceramah hitler dalam mempromosikan agenda mein kampf, begitu jugalah anwar attaturk beretorikal mengenai ketuanan rakyat.

isu 3 billion yang mula dimainkan oleh nallakarupan nampaknya membuat anwar naik hantu. bermula dengan kj,vikneswaran dituruti pula dengan nama najib,muhyidin,tun mahathir dan paklah habis semuanya dibelasah. habis seluruhan pimpinan umno itu dibelasah dengan geramnya oleh anwar attaturk.

3billion isu besar. 3 billion isu itu menyembunyikan rahasia. isu 3 billion itu adalah isu misteri.ini isu membabitkan nama besar teman mesra anwar attaturk , iaitu azmin ali.

KERANA APA ? SAKSIKAN VIDEO DI ATAS !

sumber - GAP


4 ulasan:

Unknown berkata...

mintak diupload video baru yg ader audio pulak

AIDC berkata...

mohd,

video itu adalah video gap, jadi gap kena upload semula

saya tak dapat nak tolong

Unknown berkata...

tuh la dia.

kalau bule sedara gap bule cari alternatif lain supaya kita semua boleh dengar dengan audio nya sekali.

kalau permintaan yg tak menyusahkan.
(saya buta IT skit. tatau nak advise cemana)

ladybird berkata...

Orang kalau dah biasa menipu ada masanya terkantoi jugak...