MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

27 Okt 2009

EGM : PAS akan adakan meeting khas Rabu


++END++





1 ulasan:

mahacu berkata...

Kerajaan Perpaduan: Perangkap Anwar Jatuhkan Hadi?

Isu kerajaan perpaduan adalah isu yang menjadi punca kemurkaan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat terhadap beberapa kerat pimpinan PAS. Mereka yang beberapa kerat ini dituduh sebagai pelemah kepada Pakatan Rakyat dan punca kepada larinya undi bukan Islam kembali kepada BN. Mursyidul AM PAS itu sudah diketahui sangat alergik dengan perkataan UMNO, maka sebarang usaha untuk berunding, jauh sekali bekerjasama merupakan pantang no. 1 Tuan Guru PAS tersebut.

Namun begitu, tidak ramai yang mengetahui bahawa dalang terbesar kepada perundingan Unity Government UMNO-PAS ini adalah Dato’ Rameli Musa. Menurut Perisik Rakyat, Rameli Musa, Pengarah Sapura adalah Ahli Jawatankuasa Perpaduan Melayu yang merancang perundingan diantara Pas-Umno [1]. Selain itu, Datuk Rameli Musa adalah Executive Vice Chairman kepada Ingress Corporation Bhd [2].

Harus diingat bahawa apabila isu UG ini dibangkitkan dan Rameli Musa dituduh sebagai dalang, Anwar bingkas membela kroninya itu atas dasar mengetahui “hati budi”nya [3]. Maka, apakah maksud Anwar tersebut?

Namun, konspirasi ini tidak tamat sekadar Anwar dan Rameli Musa. Salah seorang pemain di belakang rundingan ini adalah Dr Wahab Ismail. Dr Wahab Ismail pernah menjawat jawatan AJK PAS Pusat [4] dan sekarang ini merupakan ahli jawatankuasa tambahan kepada Badan Perhubungan PAS Pahang [5].Dr Wahab Ismail merupakan Penasihat dan juga pemegang saham terbesar melalui Ramdawi Sdn Bhd kepada Kumpulan Ingress [6]. Dr Wahab Ismail disenaraikan sebagai dalang kepada rundingan ini oleh Tulang Besi, salah seorang bloggers Erdogan/IRC.

Tulang Besi said...

Dr wahab pro UMNO tu ada bukti ke?Puad zarkashi tu pulak JIM, ada bukti ke?.
Ada. Bukan Ingress di belakang perundingan sulit PAS – UMNO. Orang bodoh je tak tau benda ni. HAHAHAHAHAHA

OCTOBER 27, 2009 12:38 PM [7]