MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

15 Sep 2009

Salam Aidilfitri kepada Saiful Bukhari..



Oleh GAP

ramadhan semakin menghampiri penghujungnya. memandang keliling kelihatan umat semakin bersedia ke arah persiapan aidilfitri. aku melihat gambar seseorang sebentar tadi.

aku kasihan pada nasib seorang anak melayu, namanya saiful bukhari bin azlan. anak muda ini hilang 'kehidupan mudanya' kerna diliwat anwar attaturk. pada awal ramadhan aku pernah berkata bahawa aku sedia kehilangan satu hari pahala puasa jika pahala puasa aku terbatal kerana memaki hamun anwar lahanat bangsa.

apa yang saiful sedang lakukan ? mungkin tarawih nya bersendirian ? apa menu berbuka puasa nya ? ibunya telah lama meninggal dunia, apa rasa anda jika anda menjadi saiful tatkala mendengar lagu musafir di aidilfitri nyanyian s jibeng ? baju melayu apa yang saiful pakai nanti ? dimana dia akan bersolat sunat aidilfitri nanti ? merasakah dia masakan rendang ketupat masakan keluarga dan saudara maranya ?

pernahkan aku dan engkau fikirkan nasib dan bebanan hidup anak muda ini ?

saiful bukhari, percayalah jutaan doa umat akan senantiasa bersamamu. aku tidak mahu menulis panjang akan nasib anak muda ini, kisahnya mampu mengundang sedih pada hati aku. namun sedih ini tiada akan terubat selagi anwar sang penjahanam bangsa belum musnah dan mampos dari muka bumi ini !

kepada pembaca sekalian, doakanlah agar anwar mampos ! mamposnya anwar maka selamatlah islam dan bangsa di tanah air tercinta ! SALAM AIDIFILRI BUAT ADINDA KU SAIFUL BUKHARI BIN AZLAN, INSYAALLAH KITA AKAN KETEMU SUATU HARI NANTI !

kepada pembaca, saiful membaca blog aku. sila berikan dorongan semangat untuk anak muda ini dan jangan lupa komen-komen khas untuk anwar attaturk harus disertakan sekali.

sumber - GAP


Tiada ulasan: