MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

3 Sep 2009

Hajat Anwar kenakan Musa tidak tercapai

Oleh The Unspinners

Kontrak Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hasan telah dilanjutkan setahun dari 13 Sept ke 12 Sept tahun hadapan. Ini terus mengecewakan harapan anwar untuk Musa HAsan diberhentikan.

Kami The Unspinners pernah menulis mengenai kenapa Anwar marah dnegan Musa Hasan sini, sini dan sini. Kumbang Analisa Ringan pun ada buat analisa tersendiri.

Awas dengan putarbelit Raja Petra anak raja separuh akal yang selama ini memfitnah dan menghina Musa Hasan atas dendam lama. Orang yang pengecut cabut lari dari menghadapai undang-undang tidak harus dilayani dan dipercayai pandangannya. Pengecut tak ada telor! Baliklah kalau berani anak Raja Pengecut.

Kita percaya Anwar akan memasukkan jarum untuk seorang IGP yang lemah atau "orang dia" dipilih. Harap Menteri dan PM berkenaan tidak tersilap pilih dan cari seorang yang cekap dan tegas. Naik kepala sangat pembangkangd an bukan Melayu menghina institusi negara.

sumber - the unspinners


Tiada ulasan: