MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

26 Ogo 2009

Pegawai SPRM dedah berlaku pergaduhan Tan-Teoh

Oleh AIDCNews

Saksi ke-16, pegawai penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor, Mohd Anuar Ismail mendedahkan pagi ini, bahawa berlakunya pergaduhan di antara Teoh Beng Hock dan Tan Boon Hwa kira-kira jam 2 pagi pada 16 Julai dalam tandas di bangunan SPRM, Selangor.

Mohd Anuar mendapat maklumat itu apabila diberitahu oleh pegawai SPRM bernama Bulkani Paharuddin yang merupakan pegawai penyiasat kepada Tan Boon Hwa.

Tan Boon Hwa merupakan salah seorang saksi yang dipanggil oleh SPRM pada 15 Julai dan merupakan saksi terakhir yang menemui mangsa sebelum mati ditemui mati jam 1.35 tengahri, 16 Julai.

sumber - AIDCNews

1 ulasan:

Kulup_Arapayung berkata...

Kita perlukan polis/SPRM yg benar-benar pandai dan cekap untuk kaitkan kematian TEOH disebabkan pegaduhan ini.Tapi malangnya kelemahan Polis/SPRM..... banyak kes yg disiasat samaada tak cukup bukti atau didapati tak bersalah oleh makhamah.