MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

6 Ogo 2009

Kalau semua DNA bukan, Pakatan mesti minta maaf dengan SPRM dan Polis!

Oleh The Unspinners

Terbaru disahkan oleh Chemist rasmi kerajaan bahawa DNA bukan Tan Boon Hwa dan Lee Wye Wing. Baca sini. Kami agak sangsi dengan berita awal yang diumumkan oleh Gobind. Tentu sekali, siapa Gobind untuk mengumumkan hasil siasatan sedemikian.

Tanpa perlu mengadakan tunjuk perasaan, baring atas jalan, atau tuduh orang lain pula, The Unspinners menerima hasil siasatan yang ada dengan dada terbuka. Kami sedia meminta maaf jika hasil siasatan ini sah dan muktamad.

Bagaimana pula pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat?

Mereka jelas sudah salah menuduh lihak SPRM dan polis. Dalam Inkues semalam, Chemist yang bernama Tan jelaskan bahawa kesemua sampel DNA yang ada tidak sama dengan dua DNA yang dijumpai. Kesemua pekerja SPRM, polis dan pencuci telah diambil DNA dengan sukarela. Kini sahlah semua tidak bersalah.

Adakah pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat sedia menerima hasil kajian Chemist kaum yang bukan kaum Melayu jika mereka tidak percaya pada kaum Melayu? Mereka semua perlu meminta maaf kepada pihak-pihak ini.

Kini DNA pada kot, tali pinggang dan rambut pada tingkap bukan DNA mereka punya. DNA siapa? Adakah orang luar sudah penyeludup masuk ke dalam premis SPRM tatakala Tan dan Lim berkeliaran bebas dalam pejabat? Siapa pula yang mungkin masuk ke dalam pejabat tersebut?

Jeng jeng jeng ...

sumber - the unspinners


Tiada ulasan: