MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

6 Ogo 2009

Isu Arak, Ronnie, diputus 13 Ogos - Anwar

Oleh G. MANIMARAN

PETALING JAYA: Pakatan Rakyat akan memutuskan kesemua isu semasa yang tercetus termasuk isu jualan minuman keras di Selangor dan desakan PAS agar Ronnie Liu digantikan Khamis depan.

Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, "semua isu yang melibatkan Pakatan Rakyat, termasuk isu Selangor akan diputuskan dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat pada 13hb Ogos."

Beliau menyatakan demikian dalam kenyataan satu perenggan yang diemelkan petang ini.

Kenyataan itu dikeluarkan sehari selepas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata, beliau akan membincangkan penyelesaian isu jualan minuman keras di negeri itu esok.

Bagaimanapun beliau menolak desakan agar Ronnie Liu digantikan.

Di sebalik isu jualan arak itu, kelmarin PAS Selangor mendesak agar Ronnie Liu, Exco yang menerajui portfolio kerajaan tempatan digantikan dengan orang lain.

Ia merupakan antara isu yang menghantui Pakatan Rakyat yang menerajui kerajaan negeri Pulau Pinang, Kedah, Kelantan dan Selangor.

Dalam dua bulan lalu, kerajaan negeri Selangor juga berhadapan dengan pelbagai isu selain desakan PAS kelmarin. Bulan lalu Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, Azmin Ali menggesa Menteri Besar Selangor membuat rombakan Exco kerajaan negeri.

sumber - mstar


1 ulasan:

AnTi AljUbuRi berkata...

Alamak.... al juburi dah HILANG!!!

Tolong sebarkan.. kita kena cari dia sampai dapat

http://anwaraljuburi.blogspot.com/2009/08/anwar-hilang.html