MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

6 Ogo 2009

Anwar gerun, Rashid Othman jadi saksi ?

Oleh The Unspinners

Ni dah lama dicakap-cakap oghang tapi tak berani nak ceghita dulu. Pasai ada blogger bergelar Kumbang sini dah mula cerita. Kita pun ceritalah. Nak tau versi Kumbang baca situ. Kita tak mau ulang.

Pendik cerita. Kalau Sukma adalah 'rakan seperjuangan' Anwar untuk benda-benda gini bagi tahun 1998, Rashid hampir macam Sukma dan Azizan untuk tahun 2009. Rashid tak buat kerja atuq atuq carikan jantan lain. Itu antara tugas Sukma yang port operasi di Pusat 'Tentera Perjuangan', Citi Square dulu.

Ikut ceghita-ceghita, Rashid adalah salah satu saksi. Itu yang lepaih Anwar dapat tau senarai bukti-bukti pendakwaraya, dia bertambah lok lak dia. Perarakkan GMI adalah sebahagian dari Lok Lak Anwar dan DAP.

Macam mana dia lok lak pun, mai September 5hb bicara mulalah. Wayang punya wayang. Bila mula, habih teghuih kena.

Rashid tak buat kerja macam Sukma pasai dia adalah banduan. Masa di Sg Buloh Rashid dijadiakan tukang urut Anwar. Diakan konon sakit masa tu. Tak tau macam mana guard di Sg Buloh boleh benarkan. Kita dengaq saja dulu.

Rupanya bukan setakat urut. Ada tambah sekali perkhidmatan special. Bukan special biasa di rumah-rumah urut tapi ini kira full service special. Habih urut, Anwar yang kasi servis. Itu yang kita di The Unspinners tak caya Anwar ni betoi sakit belakang.

Rashid keluaq dulu dan bila Awnar dapat keluaq, dia sudah ambil Rashid untuk kerja. Kerja tu tak tau apa. Betoi kata Kumbang, lama-lama Wan Azizah bau ada tak kena dan langsung berentikan. Cuma kita tak tau pula dia ada kerja balik sepanjang 2006 ke 2008.

Ikut cerita, ada sorang pemimpin PKR, yang berjuang pasai tak caya Anwar 'periang', dengaq cerita ni. Ada kata dia terjumpa Rashid sorang-sorang di rumah Anwar masa Kak Wan dan anak-anak tak ada. Kak Wan suruh dia tengok-tengok Anwar kalu-kalu ada budak-budak jantan come.

Ada pula kata dia sendiri pi cari Rashid. Baghuihnya lepas diberentikan Rashid bertaubat dari buat kerja terkutuk ni. Pemimpin PKR ni dengaq la semua dan baru yakin tentang ke'riangan' Anwar. Walaupun agak susah nak caya dia tak tau 'keriangan' Anwar, kita terima tanpa was was dulu.

Apa hai pun, Rashid ini penting dalam bicara kerana dia akan menjadi bukti 'keriangan' Anwar dan tabiat ini masih berlaku. Alibi Anwar dah tak pakai. CCTV tunjuk dia ada di situ. Masuk rumoh pula. Saksi ada banyak. DNA pun ada. Akan disokong dengan saksi yang sahkan anwar masih 'riang gumbira'.

Budak-budak comel yang kerja dengan Anwar pun ada cerita-cerita ini. Rajin-rajin mai sini. Mana tau kita tulih cerita-cerita tu ..

sumber - the unspinners


Tiada ulasan: