MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

2 Ogo 2009

Fatwa baru Ronnie Liu : Beer bukan minuman keras!

Oleh GAP

memang pakatan haram ni kaya dengan fatwa. asalkan perkara itu tidak memihak padanya, maka pelbagai fatwa baru akan dikeluarkan. fatwa pas mengakui guang eng bayangan umar abdul aziz, fatwa baru surah 'aura' karya agung maha sesat nga kor ming, fatwa itu dan ini sebenarnya meletakkan pandangan seluruh melayu kepada kumpulan pakatan ini sebagai gampangan politik.menonggeng dan kena tonggeng demi undi.


semalam aku mendedahkan kebiadapan ronnie bapak ayam tentang isu penjualan arak di seksyen 8 shah alam. anda boleh baca dalam tajuk 'kerana arak ronnie liu hentak meja di shah alam'.. jelas seluruh melayu pakatan baik daripada barisan yb-yb bingai dan ahli majlis tunduk sembah lagi to'at pada perintah ronnie liu..

aku memberikan sokongan kepada pekerja penguatkuasa mbsa kerna melaksanakan dasar.

ronnie bapak ayam semakin tertekan. banyak statement yang dikeluarkan melambangkan kecelaruan minda.

pada isu arak di seksyen 8 shah alam, sekali lagi ronnie melantun. FATWANYA YANG BERKATA BAHAWA MINUMAN BEER ITU BUKAN LAH MINUMAN KERAS telah membodohkan ilmu aku.. tepuk dahi bila aku baca statement bingai ronnie yang dikeluarkan akhbar sinar.

sekarang aku ingin bertanya kepada khalid samad,hasan ali,saari sungib dan dewan pemuda pas selangor... ADAKAH ANDA BERSETUJU DENGAN FATWA RONNIE LIU INI ?

KIRANYA PAS TIDAK BERSETUJU MAKA ANDA HARUS MELAKSANAKAN SEMULA PERINTAH RAMPASAN ARAK DI SEKSYEN 8 SHAH ALAM..ATAU

KIRANYA PAS BERSETUJU KENYATAAN RONNIE LIU BAHAWA BEER ITU BUKANLAH MINUMAN KERAS, MAKA KAMI KUMPULAN GAP MENCABAR ANDA UNTUK MINUM TIN BEER TU TANDA SOLIDARITI KEPADA MURSIDUL DAP ANDA, RONNIE LIU ? APALAGI YANG DITUNGGU..

pas, ayuh yam seng... bbuurrppp ..hhiiiik hiikk.. @$&@..hampir aku lupa..hiiik hiikk. kalau ronie liu tu bapakk..hiik hiik ayam..khalid berahim lak apa ...hiikk hiikk &%!? pula gelarannya ? sarip dol mungkin.. hhiik hiikk...)*^*#@&

sumber - GAP


1 ulasan:

Unknown berkata...

Sekarang DAP cakap, Beer bukan minuman keras.

lepas nih DAP akan cakap
Disko bukan pusat hiburan,
rumah urut bukan pusat pelacuran,
Magnum 4D bukan pusat perjudian.

SYabas DAP PKR dan PAS dengan kejayaan bersama kau org.