MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

2 Ogo 2009

AnWAR HANYA MUNCUL DI IBU PEJABAT PAS, BUKAN BERDEMO !

Oleh x - pkr

Jangan terpedaya dengan helah AnWAR! Kononnya beliau hadir demo ptg tadi. Banyak komen yang menghentam x-pkr [semuanya disiarkan]. Sebenarnya AnWAR hanya hadir ke pejabat PAS. Beliau tidak langsung turun ke jalanan berdemo bersama dengan pengikutnya.


Kehadiran beliau juga setelah diasak oleh Lim Kit Siang yang meminta [mengarah?] AnWAR agar turut sama bagi menunjukkan sokongan kepada penyokong. AnWAR juga turut berucap di perkarangan ibu pejabat PAS. Ini sengaja dirancang AnWAR bagi publisiti kehadirannya di demo, walhal beliau hanya hadir di markas!

Selesai ucapan, AnWAR dibawa pergi dengan tergesa-gesa oleh dengan sebuah motosikal ( sakit pinggang macam AnWAR boleh naik motor ke?, pasti pembawa motor cilok sana-sini bawa AnWAR melepaskan diri! tak sakit pulak pinggang AnWAR....)

Terima Kasih kepada semua yang memberi komen. Namun saya tetap menegaskan AnWAR bijak bermain sandiwara! Kehadirannya hanya di ibupejabat PAS, itupun untuk tujuan publisiti, bukan sama-sama turun dengan penyokongnya di jalanan. Hanya dengan kehadiran 30 minit di HQ PAS Jln. Raja Laut, penyokong pembangkang tertipu kononnya AnWAR hadir semasa demo petang tadi!

Agaknya banyak tertelan asap dari bom yang dilepaskan pihak berkuasa menjadikan penyokong pembangkang 'kelabu asap' lantaran ketaksuban yang membuta tuli....

sumber - x - pkr


2 ulasan:

PEMUDA UMNO CAWANGAN berkata...

salam Bro..Anwar memang mcm tu..Yg penyokong dia tu Bodoh..Anwar memang suka memperbodohkan org

AnTi AljUbuRi berkata...

Tak cukup dengan itu - polis pula dikatanyanya telah diperkudakan - ko bacalah sendiri kat blog dia, tak tergamak aku nak pastekan sini-jijik!! Dan aku pasti komen aku kat blog itu akan dipadamkan..inilah komen itu

AnTIalJUBuRI Aug 2nd, 2009 at 1:13 pm

Sudahlah lu..puki mak punya al juburi

Polis itu kaki tangan kerajaan, maka wajar mereka melaksanakan arahan kerajaan untuk menguatkuasakan undnag undang demi ketenteraman awam dan kepentingan rakyat. Tidak timbul soal diperkudakan.

Sebaliknya kaulah yang memperkudakan rakyat demi ajenda kau yang tersembunyi. Segalanya kau lakukan supaya rakyat terlupa akan pertuduhan mahkamah kerana meliwat-menjubor Mohd Saiful Bukhari setahun yang lepas. Juga untuk menutup segala macam kekalutan dalam parti kau dan gerombolan ‘gangster’ chauvanis Hindu dan Buddha.

Engkau tentu gembira, bila dunia melihat ‘kekacauan’ yang berjaya kau cetuskan di Ibu Kota, yang boleh menakutkan pelabur, akhirnya rakyat menjadi mangsa!!

Semoga Allah segera menghina kau di dunia di atas kejahatan yang kau lakukan ke atas umat!!

“ISA zalim, gugur kes sebelum bicara tak zalim?”- Mohd Saiful Bukhari Azlan

=====
KALAU BOLEH TENTUKAN SETIAP POSTING DI MANA MANA PUN, KITA QUOTE KENYATAAN SAIFUL!!!