MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

20 Ogo 2009

Dokumen sulit kontroversi pembinaan kuil disedahkan!






Oleh GAP

seperti yang aku janjikan , satu dokumen lengkap kontroversi pembinaan kuil di seksyen 23 shah alam kini aku dedahkan.

didalam selongkaran secara terperinci dokumen ini, akan kedapatan petualang dorjana mainan politik bangsat adun dan ahli parlimen pakatan haram akhirnya dirongkai.

apa harusnya satu kawasan total melayu , disumbatkan dengan pembinaan sebuah kuil maha besar angka keluasannya ( 20 ribu kaki ) ?

apakah yb pakatan haram jadah ini tiada mengerti akan keluhan umat melayu tatkala kuil sebegini besar luasnya berjiran rapat dengan sebuah surau yang terletak hanya 200 meter sahaja jaraknya ?

ini bukan permaslahan toleransi dan keadilan, tetapi adilnya kelakuan dua wakil rakyat ini sekadar mahu mengekalkan undi bangsa asing, tanpa mempedulikan langsung guris hati umat melayu !

anda diminta meneliti helaian demi helaian dokumen yang dipamerkan. kami akan pastikan usaha dan cadangan maha bodoh wakil rakyat pakatan ini dibatalkan !

sila klik pada gambar untuk membaca kandungan maklumat




















sumber - GAP


2 ulasan:

cari berkata...

syukur kerajaan selangor maha 'negara berkebajikan'.kalau tak mungkin kat perak pun nak dibuat juga

ladybird berkata...

Bravo GAP