MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

9 Jul 2009

Sokong Anwar : Kata akan hadir 5,000 , kenapa hanya 50 ??



Oleh Anwarisme

Apa yang digelar tunjuk perasaan rasaksa 5000 orang oleh KEJAM akhirnya menjadi lawak jenaka apabila hanya ada 100 orang yang hadir. Jika dicampur dengan SB berpakaian biasa dan mereka yang ingin tahu, jumlah sebenar pembela tertuduh liwat ini hanyalah sekitar 50 orang.




Shamsul Iskandar perlu bertanya kepada diri sendiri apakah penyokong Pas, PKR dan DAP sendiri mahu terbabit dengan pembelaan jalanan ini? Bukankah Anwar sepatutnya membela diri di dalam mahkamah?





Pro-Anwar rally: 'March' ado about nothing - Malaysiakini.com

Claims that massive rally in support of PKR de facto leader Anwar Ibrahim would be held, turned to be just that when only a handful of people turned up at the Jalan Duta court complex for his second sodomy charge in 10 years.

Yesterday, PKR Youth chief Shamsul Iskandar said the movement was trying to gather 5,000 to march to the court complex to protest against the charge which they say is trumped up.


This morning, fewer than 100 supporters - most of them wearing black - were seen at the court complex where they briefly chanted 'Long live Anwar' and 'Reformasi' under the watch of a similar number of police personnel.

Even the police did not buy the mass-rally claim and did not bother with the obligatory roadblocks leading towards the court complex, in sharp contrast to the first few times that Anwar was brought there last year which saw hundreds of PKR supporters gathering.

Shamsul explained that many supporters had gotten wind last night that the case would most likely be postponed, as it is a known fact that Anwar's lead counsel Sulaiman Abdullah was still under observarion in hospital.

"A lot of people thought the case would be postponed. The trial also coincides with the Manek Urai by-election (in Kelantan). A lot of our people are there," he said.

However, he hopes that a bigger crowd can be assembled on July 15 when the trial resumes.

'March' ado about nothing

Earlier today, Shamsul led some 30 party supporters from the Jalan Duta bus station in a march towards the court complex some 500 metres away.


sumber - anwarisme


5 ulasan:

EMANG berkata...

itu menunjukkan bahawa, sokongan penyokongnya sudah pudar...

kalau dulu, komen di blog anwar sehingga 600 komen,
sekarang hanyalah tidak sampai 50 komen..itupun orang yang sama dan berulang-ulang...

anwar sudah hilang sokongan..
baguslah..
aman malaysia sikit..

semua muka-muka yg 50 org yg datang tu semua mcm x educated jer...main sokong hentam keromo jer..ntah, kenal rapat dgn anwar ker tidak....

hentam jer lah

pkr simata satu berkata...

Blog2 anti anwar kena lipatgandakan pendedahan demi pendedahan tentang kebobrokan dan kejelikan manusia yg bernama anwar ibrahim ini.

Kalau Anwar betul2 ingin membersihkan namanya dia harus berani berhadapan dgn saiful di mahkamah.Orang yg tahu dirinya benar tidak perlu takut.

Kalau anwar tidak meliwat dia boleh paparkan bukti2 yg mungkin berupa saksi atau alibi yg menunjukkan dia tidak terlibat.Ini sangat mudah dibuktikan.Lainlah kalau dia benar2 bersalah,sudah tentulah sukar utk memutarbelitkan fakta dan bukti.Satu pembohongan terpaksa ditutup oleh berpuluh2 pembohongan lagi.

ladybird berkata...

Emang,

Yang datang tu dibayar kot, sebab tu macam hentam kromo je...hehheheh

glassman berkata...

wahh hengsengg nyaa emang ni, leh buat menantu huhuuhuuu

bukan saja muka2 nampak macam kutip tepi jalan , tu yang gambar bawah. yang gambar atas macam muka2 kaki jual pojek kelas F jer, wakakakaka

EMANG berkata...

ladybird,

ntah, mcm muka diambil dari tepi2 jalan jer tu yg 50 org tu...
lawak laaa...

glassman,
"boleh bah kalau ko"
:)

tu lah, aku kesian lah dkt penyokong anwar ni, main ikut belakang jeee..
dorang teriak reformasi lah, makhal sakti lah, apalaaa..

ntah dorang tau ke maknanya tu?
heran 3x..

;)