MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

18 Jul 2009

Mengapa Ronnie Liu Mengamuk?


++video setakat ini sahaja++





4 ulasan:

cik kiah berkata...

Ronnie Liu pura-pura berlakon marah!!!Ingatkan orang takut ker kat ko...memang patut pun ko dipilih untuk 'menjaga' geng2 kongsi gelap...god father sendiri pun dah macam gengster..takde ciri2YB langsung!!!

det berkata...

kurang ajar cina tu, dia sedar tak orang yang dia maki tu bangsa ape..?

AnTi AljUbuRi berkata...

cerita sensasi jamilkucing di http://jamilkucingpondan.blogspot.com dan http://jamilismail.blogspot.com. suku sakat al juburi, punaisihat PKR dan penjilatnya berkongsi hobi yang sama!!

Mohd berkata...

Logik ker? org MACC nak bunuh org yg diorang panggil ke pejabat mereka, bunuh mereka dekat situ?

Kalau aku la nak bunuh org, takkan aku nak bunuh org kat umah aku sendiri? baik aku gi bunuh kat tempat lain lepas tuh tuduh org lain punyee keje. suh org lain bertanggungjawab.

Nih kalau bukan kes bunuh diri.. komfem kes anaiya MACC nih

Takut tembelang pecah.. so mulut org tuh harus ditutup