MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

27 Jul 2009

Maklumat Penting Kematian Teoh ?? Dr. Lim Boon Chye (PKR)



Oleh Pusaka Ayahanda

"Kita sudah dapat maklumat yang boleh memberikan gambaran tragedi kematian Teoh," Kata Dr. Lim Boon Chye,selaku pakar bedah dan Ahli Parlimen Gopeng dalam ucapan beliau pada ceramah PR di Gopeng malam tadi.

Menurut Dr. Lim,pengalaman beliau mengenai kecederaan teruk pada badan sebelah kanan Teoh iaitu bahu,pinggang dan kaki kanan dapat memberikan petunjuk bahawa beliau telah "Pengsan atau mati " sebelum terjatuh atau dijatuhkan dari bangunan tersebut,kata Dr tersebut.

"Selalunya mereka yang membunuh diri akan meronta-ronta sebelum sampai ke bumi,dan dengan spontan akan menggunakan kedua-dua tangan dan kaki sebagai tempat bertahan, serta muka mereka juga akan mengalami kecederaan yang teruk.kedua kaki dan tangan mangsa akan mengalami patah yang begitu teruk." katanya.

"Tetapi berlaku sebaliknya,pada mayat Teoh yang hanya mengalami kecederaan yang teruk pada sisi kanan badan beliau saja,dan ini memberi gambaran bahawa beliau tidak meronta semasa jatuh.Perkara begini terjadi hanya kepada mangsa yang dibuang dalam keadaan pengsan atau pun sudah mati sebelum itu." Tegas beliau.

Untuk itu,beliau meminta pihak yang telah diamanahkan bagi menjalankan siasatan terhadap misteri kematian Teoh agar telus dan melaporkan hasil siasatan kepada rakyat di negara ini.


--Doktor pakar yang dilantik pun belum bagi statement apa2 tapi Doktor pembangkang ni yang sibuk kononnya macam dia tau semua. Doktor macam ni lah yang selalu cakap lebih. ilmunya tak sampai mana pun tapi cakap saja yang banyak.

sumber - pusaka ayahanda


1 ulasan:

Shah berkata...

Dia nak selamatkan DAP. DAP sahaja tak ada rasuah. Semua dah terbukti. PAS dah mula bawa diri. PAS diam membisu. Allah dah mula tunjuk kelemahan PAS yang sebenarnya kerana menghalang perpaduan ummah dan Islam