MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

17 Jun 2009

Nik Aziz Cabar Nasharuddin Keluar PAS


++video setakat ini sahaja++





6 ulasan:

wak-labu berkata...

Wak bukan ahli UMNO atau PAS jauh sekali PKR dan DAP.

Apa yang Wak fikirkan ialah Melayu/Islam mesti bersatu dalam politik.

Kalau cina dan india sudah bersatu dalam DAP, mengapa melayu/islam masih berpecah belah dalam politik.

Politik sangat penting kerana kuasa politik menentukan siapa yang berkuasa memerintah negara.

cik kiah berkata...

Huhu..kenapa ni Tok Guru marah-marah. Tak payah la nak nangis-nangis lagi, rasa macam berlakon la pulak. Murah bebenor air mata tu...kot yer pun nak tarik simpati,tak payah la nak tumpahkan air mata lagi. Masa PRU 12 ari tu pun menangis juga..tengok Amy Search menyanyi pun menangis juga, nak suruh Ustaz Nasha keluar PAS pun nak menangis juga ke??

Biasa la tu Tok Guru, kalau dah 'senja2' ni hati mudah benor terguris.

bungaraya berkata...

Nik Aziz sudah nyanyuk dan sasau. Kekuatan dan ketahanan minda dan jasmani beliau tidak memungkin beliau akan bercakap senonoh lagi.Yang paling membimbangkan tiba-tiba beliau memaki celana pendek ketika membuat syarahan kerana alasannya nak memikat hati non muslim. Hahahahahah!!!!

Ex-UMNO berkata...

Di ingatkan kepada semua penyokong2 PAS supaya terus berjuang menentang kezaliman. Sudah lebih 50 tahun kita berjuang menentang puak2 yang tamak, tidak jujur dan menindas rakyat dengan sesuka hatinya. Selama ini mereka cuma pentingkan diri dan kaum keluarga nya sahaja.

Berkat sabar dan gigih berjuang, musuh kita sudah semakin lemah dan hampir menyerah kalah. Kita kena terus berjuang hingga keakhir hayat sehingga mencapai kemenangan.

Perjuangan kita sudah hampir mencapai matlamatnya. - hancurkan UMNO.

ladybird berkata...

Perlukah Tuan Guru se'emo' ini?

wan berkata...

ex-umno nie antara golongan yg pendendam cam si anwar tu..gunakan PAS sbb diri sendiri x mampu nak tawan umno..baling batu sembunyi tangan..x dpt projek dr umno ke bang?..hehe..kiteorg pun x dpt projek gak, relax je..yg penting kiteorg x dikudakan dlm BN..x mcm PAS,kene kuda ngan DAP n PKR..haha..either one la..kuar dr PR as a loner or bekerjasama ngan UMNO ( bkn sertai UMNO or BN, jgn slh faham), sure PAS leh memerintah bkn shj Kelantan n Kedah, tp Perlis, Terengganu, Pahang dll..