MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

25 Jun 2009

Kenapa peguam Anwar minta sampel original air mani ?

Oleh The Unspinners

Biar Anwar jawab. Kalau Laporan Doktor Pusrawi dan Hospital Kuala Lumpur kata tak ada kesan liwat, tidak maksud liwat tak pernah berlaku. Kalau Anwar sapu KY Jelly sebagai pelincir, sudah tentu tidak ada kesan zakarnya masuk dalam dubur Saiful.

Kita nak tahu juga pasal apa Anwar tak mahu sebut bahawa Laporan Doktor menjumpai kesan air mani? Sebaliknya kalau Laporan Doktor tidak menyebut pasal kesan air mani, kenapa Anwar tak hebohkan lagi? Kan lebih hebat propaganda Anwar kalau Laporan Doktor kata langsung tidak ada kesan air mani dalam dubur Saiful? Jadi kepada Anwar, over to you.

Cuba pikir : Round Pertama dulu tak ada langsung air mani sebab perbuatan liwat Azizan Abu Bakar dan juga Dermawan Sasmitaatmadja itu telah berlaku beberapa tahun sebelum bicara mahkamah. Akibatnya ramai penyokong Anwar tidak mahu percaya. Takkan pula bagi Round Kedua, pihak Pendakwaraya mahu hadapkan Anwar ke Mahkamah tanpa bukti yang lebih kukuh?

Penyokong Anwar juga harus pikir apa pasal Anwar ambil pemuda Indon jadi adik angkatnya dan tidur satu bilik dengan adik angkatnya pada hal Anwar mempunyai ramai adik beradik lelaki? Tak cukup ke adik beradik lelaki sendiri sampai nak ambil lagi adik angkat lelaki?

Balik kepada cerita Round Kedua ini, pihak Pendakwaraya sudah tentu mempunyai bukti yang lebih kukuh terutama sekali bukti air mani.

Maka sebab itu lah Anwar minta Mahkamah serah kepadanya sample original air mani. Macam mana Anwar tahu nak minta Mahkamah beri kepada dia sampel original air mani jika TIDAK tersebut air mani dalam Laporan Doktor ? Jeng Jeng Jeng Jeng ! !

Sebab sudah tentu peguam Anwar hanya boleh minta Mahkamah berkongsi maklumat atau menyerahkan salinan dokumen yang memang sudah tersenarai oleh Pihak Pendakwaraya dalam dokumen-dokumen kes yang difailkan dengan Mahkamah.

Jika tidak ada kesan air mani dalam dubur Saiful, pasal apa peguam Anwar minta sampel original air mani? Jeng Jeng Jeng Jeng.

sumber - the unspinners


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan itu sahaja Mustafa Kamal Artartuk juga gemar mengunjungi kedai-arak dan juga mengunjungi rumah- pelacuran sebagai tempat untuk beliau BERHIBUR dengan perwatakanya yang agak menarik beliau gemar MEMIKAT PEREMPUAN umtuk memuaskan kehendak hatinya dan beliau juga seorang kaki judi.

Beliau suka bermain judi dari malam hingga ke pagi dan tabiat paling buruk firaun moden ini, beliau dikatakan seorang BISEKSUAL dan gemar melakukan HUBUNGAN SEKS di LUAR TABEI di kalangan pelajar sekolah.

Sekiranya nafsu sedang menguasai dirinya denagn mudah sahaja beliau dapat memenuhinya dengan apa yang dicita iaitu dengan MENGALIH pandangan RAKYAT bahawa beliau adalah BAPA ANGKAT kepada pelajar.

Ini Kamal Artartuk !!!!