MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

6 Mei 2009

Nasrudin sepatutnya bersemuka dengan saya - Husam

KOTA BHARU; Naib Presiden Pas Datuk Husam Musa yang jelas tidak senang hati dengan kenyataan Timbalan Ketua Dewan Pemuda Pas Nasrudin Hassan mengenai dirinya berkata Nasrudin sewajarnya bersemuka dengan beliau daripada membuat kenyataan sinikal mengenai jawatan Presiden Pas.

Katanya Nasrudin tidak sepatutnya menggunakan blog untuk membuat kenyataan sehingga dipetik oleh media yang menggambarkan suasana tidak harmoni dalam Pas sudah berlaku.

Akhbar hari ini memetik saranan Nasrudin menerusi blognya www.episodeperjuangan.blogspot.com. supaya Husam bertanding bagi jawatan Presiden Pas pada pemilihan parti itu di Shah Alam, Selangor, bulan depan bagi 'membetulkan' arah tuju parti itu yang dikatakan kabur dan pudar sehingga menimbulkan keraguan dalam kalangan anggota Pas.

Husam berkata beliau sedang menyiapkan sebuah buku bagi menjawab segala pertuduhan terhadapnya berhubung kemelut dalam Pas termasuk isu jawatan dalam parti itu.

"Kalau siap buku itu sebelum muktamar baguslah tetapi jika siap selepas muktamar pun tidak mengapa," katanya.

sumber - mstar


Tiada ulasan: