MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

31 Mei 2009

Lelaki homoseksual tidak layak jadi PM Malaysia - Dr Mahathir



Oleh Anthony Cuesta

Seorang homoseksual tidak layak berada di tampuk pemerintahan Negara Islam terutama Negara Malaysia, Mantan Perdana Menteri, Mahathir Mohamad berkata dalam satu pemfailan mahkamah, beliau mencabar satu kes terhadap bekas timbalannya yang telah disingkirkan semasa kes pertuduhan liwat yang masih dalam perbicaraan.

"Saya dengan kuat percaya kita tidak boleh mempunyai seorang Perdana Menteri yang merupakan homoseks," Mahathir berkata dalam penyataan setebal 48 halaman yang disiarkan sabtu lalu oleh The Associated Press. "Malaysia adalah secara rasmi sebuah Negara Islam."

Menurut Associated Press, Mahathir memecat timbalannya, Anwar Ibrahim pada 1998 menuduh dia terlibat dalam rasuah dan telah terlibat dalam kes liwat yang merupakan satu perbuatan yang dilarang di Malaysia .

Selepas itu, Anwar secara terbuka mengecam polisi-polisi ekonomi Mahathir semasa krisis kewangan Asia.

Anwar telah dijatuhkan hukuman penjara hingga 15 tahun berdasarkan tuduhan rasuah dan liwat pada 1998. Anwar berjaya membuat rayuan di mahkamah terhadap pertuduhan serta mengenepikan sabitan liwat yang membolehkannya dibebaskan pada 2004.

Laporan-laporan AP yang dalam kenyataannya, Mahathir berkata, dia tahu bekas timbalannya homoseks kerana jurucakap Anwar, Munawar Ahmad Anees, mengakui di mahkamah yang dia telah melakukan hubungan liwat bersama Anwar.

Munawar menjalani hukuman penjara enam bulan di dalam penjara akibat perbuatan tersebut.

Menurut The New Strait Times, pada 27 Jan tahun lepas, Anwar memfailkan satu saman fitnah terhadap Mahathir kerana menuduhnya melakukan hubungan liwat. Anwar mengatakan Mahathir mengemukakan kenyataan-kenyataan berunsur fitnah pada sidang akhbar di Suhakam pada 9 September 2005.

Anwar mendakwa kenyataan mengenai dirinya seorang homoseksual serta melibatkan diri dalam aktiviti-aktiviti bertentangan dengan Islam, merupakan seorang yang sesat, tidak bertimbang rasa, berbaur unsur jenayah dan adalah berbahaya terhadap masyarakat Malaysia, lapor Times.

Mahathir bersara pada 2003 selepas memerintah selama 22 tahun.

AIDC menterjemah artikel Anthony Cuesta yang disiarkan dalam portal Gay (GayWired.com). Artikel asal klik di sini

Artikel lain berkaitan :

. PENGAKUAN BERSUMPAH ......saya diliwat - Mior Abd Razak bin Yahya

. Anwar perlu buktikan bukan homoseksual

. Anwar Ibrahim peliwat Azizan Abu Bakar

. Anwar Tak Berani Bersumpah Dengan Al-Quran

. Jangan dewakan peliwat – Dr. Chandra

. Muslim Moderat Halalkan Homoseksual ?

. Setelah "Reformasi" tumbangkan "diktator" : Berjayakah projek liberalisme di Indonesia ?

. Adakah Anwar Ibrahim homoseksual ?

. Alim Ulama Tidak Di Belakang Anwar

. Kisah liwat bermula dari adik angkat

. Lagi 40 hari..mohon bimbingan dan doa - Saiful Bukhari

2 ulasan:

Unknown berkata...

Bawa-bawa bertaubatlah anwar oii..
Jangan asyik nak saman orang.
Tunggu je la bulan Julai nanti, penjara Sungai Buloh dok melambai-lambai.Kalau orang seusia anda ni,kubur dok menanti.Tapi anwar ni lain sikit. Bukan kubur yang menanti tapi Penjara Sungai Buloh!!

Shah berkata...

Menurut buku Konspirasi oleh Ahmad Lufti bahawa Nuart ialah bisexual. Depan pun di bedal dan belakang pun dia bedal. Seperti dalam buku mencerita bagaimana di bedal Shamsidar isteri Azmin Ali. Adik beradik & kak Azmin Ali seperti Intan Darwini & iparnya semua tahu apa yang berlaku di Tivoli Bangsar hingga melahirkan seorang anak