MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

30 Apr 2009

Anwar urut di Thailand dan urut di Sungai Buloh




Oleh GAP

hari ini kecoh bila gambar rakaman televisyen di thailand menyiarkan anwar 'gembira' di urut oleh seorang seorang lelaki sewaktu rancangan chanel 9 . insiden memalukan ini berlaku apa bila anwar menerima pelawaan host rancangan tersebut untuk di urut oleh seorang lelaki.

aku tak hairanlah bila cerita mengaibkan ini berlaku, cuma aku mahu membawa semula sejarah anwar yang lalu, isunya juga berkaitan urut.


di penjara sungai buloh , anwar memang mempunyai seorang tukang urut khas bernama rashid, seorang banduan. urutan rashid yang istimewa ini tidak berakhir di sungai buloh.


anwar memang lelaki penyayang. rahid telah meneruskan tugasnya sebagai tukang urut anwar sewaktu anwar sekeluarga masih menetap di bukit damansara, jalan setiamurni satu.


NAMUN HAYAT RASHID SEBAGAI TUKANG URUT ANWAR TIDAK BERPANJANGAN, APABILA WAN AZIZAH TELAH MEMECAT RASHID . atas apa pun alasannya aku tak pasti. namun kiranya kita berfikiran waras, apa salah rashid terus berkhidmat kepada anwar, dia bukan seorang wanita.


even rashid dan anwar walau berdua-duaan pun di dalam rumah, ia tidak akan ditakrifkan sebagai kes khalwat.... apa yang mengganggu fikiran kak wan hingga memecat rahid, kita pun tak tahu. entahlah..


perhatikan kronologi seterusnya. walaupun di pecat oleh wan azizah, anwar masih terus menggaji rashid untuk bekerja di pejabat PKR di ss 16 petaling jaya.... hinggalah RASHID MENGHILANG ........sampai ke hari ini tidak ku temui nya lagi.


URUT THAILAND, URUT TURKI DAN URUT INDONESIA


3 negara ni memang terkenal dengan cerita urut mengurut ni.3 negara ni memang kerap anwar kunjungi. di thailand macam cerita kat atas lah. di turki juga terkenal dengan urutan lelaki sama lelaki dalam bilik mandi. kat indon kecoh cerita urut 'mandi kucing'... mmmmm... tukang urut wanita tu akan mengurut lelaki dalam tab mandi , dilumur tubuh dengan sabun. yang istimewanya 'mandi kucing' ni satu jelah. si perempuan tu akan urut lelaki pakai dadanya !...aduh seksi bangat..


moralnya kat sini, 3 negara ni anwar suka betul lawati..bercerita tentang demokrasi dan hak asasi. ( tapi engkorang jangan ingat aku pun sehobi macam nuar gak..aku dengar cerita orang je pasai urut mengurut ni,. aku orang baik tau )


ps:- bila aku baca bab urut mengurut ni, teringat lah aku akan kes-kes urut yang banyak 'disalahgunakan' oleh tukang urut dan yang kena urut. dalam akhbar dan crita 999, kebanyakan adegan urut ini akan disusuli dengan urutan batin dan diakhiri dengan ...dengan...dengan...sssssss ahhhhh


lihat di sini juga "Berjuta Rakyat Thailand Tengok Anwar Ibrahim Diurut 'Live' Dalam TV"

sumber - GAP

Tiada ulasan: