MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

14 Jan 2009

Annapolis Summit : Semakin nafi, semakin terdedah pekung Anwar !

Anwar Ibrahim diapit oleh dua Yahudi Amerika. William Cohen (kiri) merupakan setiausaha Pertahanan Amerika semasa pemerintahan Bill Clinton dan Paul Wolfowitz (kanan) merupakan Timbalan Setiausaha Pertahanan Amerika semasa pemerintahan Bush. Foto ini dirakam pada 2005 di Amerika Syarikat.

Annapolis Summit : Semakin nafi, semakin terdedah pekung Anwar !


Anwar Ibrahim berusaha mencuci semua dosa-dosa lampaunya semasa bermastautin di Amerika Syarikat selama dua tahun-dari 2005 hingga 2007. Ingat anda berada di Amerika selama dua tahun, bukan dua hari!. Bermacam-macam kerja telah anda lakukan, dengan bertopengkan Pensyarah pelawat Universiti John Hopkins, Georgetown. Sila nafikan anda pernah menjadi Pengerusi Foundation For The Future, terlibat dalam Council Foreign Relations (CFR), International Crisis Group (ICG), Konsultan Bank Dunia, panel pemikir National Endowment for Democracy (NED), Generation Investment Management Group dan AccountAbility (Institute of Social and Ethical AccountAbility).

Sila nafikan anda tidak terlibat dengan kesemua instrumen Amerika itu. Nafikan..

Ingat, semua badan yang disenaraikan di atas, semuanya alat-alat tali barut Amerika. Anda dibayar oleh Amerika untuk mencapai misi Amerika!


Annapolis Summit, Steve Clemons - Washington Note

Anda perlu bertanya kepada Steve Clemons, kenapa dia siarkan nama anda di blog tersohornya, The Washington Note, kenapa ? Klik di sini

Adakah anda ingin mengatakan Steve Clemons juga berkonspirasi ingin memburuk-burukkan nama anda ?

Tulisan Steve Clemons mengenai penglibatan anda dalam menyokong annapolis summit konsisten. Tulisan lainnya boleh dilihat di sini. Tulisan ini lebih jelas, tujuan surat sokongan yang ditandatangani oleh anda menyokong penuh usaha Presiden Bush mengadakan Annapolis Summit, supaya mengiktiraf Negara Israel dan Negara Palestin melalui pelantikan presiden boneka Mahmod Abbas

Tulisan Steve Clemons yang menyebut nama anda juga terdapat di website huffingtonpost.com. Klik di sini

Jadi anda boleh nilaikan sendiri bagaimana konsistennya Steve Clemons menyakinkan pembacanya bahawa Anwar Ibrahim adalah salah seorang Muslim yang menjadi sekutu Amerika menadatangani surat deklrasi menyokong Annapolis summit itu.

Siapa Steve Clemons ? Dia adalah Pengarah New American Foundation, pemikir kumpulan Demokrat Amerika dan seorang blogger terkemuka di Amerika yang mempunyai websitenya sendiri dinamakan The Washington Note.

Steve Clemons sendiri mengakui yayasannya, New America Foundation atau American Strategy Program merupakan salah satu badan bersama the International Crisis Group (ICG), dan the US/Middle East Project telah menyediakan surat pada November 2007 kepada Presiden Bush dan Condoleeza Rice.

Bermakna anda mewakili ICG dan Steve Clemons mewakili The New America Foundation. Adakah penglibatan anda dengan ICG juga anda ingin nafikan ?


Siapa Gareth Evans, John R. Malott & Christopher Patten ?

Berbeza dengan senarai awal, artikel kedua bersifat kenyataan media lebih lengkap senarai namanya,(klik di sini) termasuk nama Steve Clemons sendiri dan beberapa nama lain termasuk , Gareth Evans, John R. Malott & Christopher Patten.

Anda tidak kenal siapa Gareth Evans, John R. Malott & Christopher Patten ? Mustahil anda tidak kenal mereka, kerana mereka pernah berjasa kepada anda.

Gareth Evans, CEO The International Crisis Group (ICG) adalah orang bertanggungjawab melantik anda sebagai Executive Committee ICG. Klik di sini dan Klik di sini

Ingat lagi pada John Mallott dan Christopher Patten ? Mereka berdua merupakan pembela anda semasa kes 1998. Selepas anda dibebaskan dari penjara pada 2004, mereka juga yang meletakkan anda menjadi pensyarah pelawat di St Antony College, UK. Mereka juga terlibat bersama-sama anda dalam Council on Foreign Relations (CFR)

Berdasar nama badan yang diwakili oleh individu seperti USAID, RAND Corporation, Brookings Intitute, CFR, ICG, badan-badan itu sudah tidak asing bagi anda.

Anda sendiri mengakui pernah berceramah di Doha, Qatar dalam majlis yang dianjurkan oleh Brooking Institute dalam ceramah anda di Malam Saksi 14.




Adakah pengakuan yang keluar dari mulut anda sendiri juga anda ingin nafikan. Adakah ketika membuat pengakuan itu, anda sendiri separuh sedar ?

Satu lagi, nama anda diletakkan sebaris dengan nama-nama bekas CIA. Adakah anda mempunyai apa-apa akses dengan CIA ?


NTAnwar


Artikel lain yang berkaitan :

1. Anwar Ibrahim : Hentikan sifat munafik, anda penyokong Israel !

2. Anwar Ibrahim tandatangani Annapolis Summit, iktiraf negara Israel

3. Anwar Ibrahim & Annapolis Summit 2007

4. Annapolis Summit : The Washington Note dedah nama Anwar

5. Anwar Ibrahim : Ke mana haluan perjuangan Islam ?

3 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

Hebat....Hebat...sungguh hebat.

Saya akan pastikan semua blogger anti kepada si mamat ni untuk siar dan edarkan artikel ini.

Biar kita tahu siapa sebenarnya makhluk bernama Anwar Ibrahim ini.

Teruskan dan moga sentiasa 'keras' semangat untuk berjuang..

Gas perjuangan ada di sisiNya dan kita perlu memohon dengan DIA juga untuk perjuangan di alam siber ini..


Salam perjuangan AIDC.

tambahan :

Saya mohon blog tuan dijadikan rujukan atau Otai bagi team kami dalam misi menyedarkan rakyat siapakah Anwar Ibrahim ini...

Mohon diizinkan dan semoga kita sama sama sentiasa berjuang demi agama bangsa dan negara kita tercinta ini.

Walau tak ada orang kenal dan berikan pingat atas apa yang kita buat.

Panglima Perang Cyber
Ydp Blogger Pembela Negara (BPN)

AIDC berkata...

Salam perjuangan PPC..

Lakukan apa terbaik untuk agama dan negara.

Saya dan team AIDC panjat doa ke hadrat Illahi

Kebenaran akan terserlah jua, kalau bukan esok, mungkin lusa, mungkin setahun lagi, asalkan kita tidak jemu melakukannya

AIDC

Unknown berkata...

anwar dah nyanyuk...dia dah tak ingat apa yang dia kata..tapi masih ingat apa yang orang lain kata.

Teruskan pembongkaran begini NTAnwar..biar terkincit-kincit anwar lari ke US selepas ini.

Dan juga PPC..teruskan usaha kita memerangi anwar..Allah bersama-sama orang yang benar