MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

11 Dis 2008

Kongres AMK terpaksa import artis




Kongres AMK terpaksa import artis


Hampir seminggu blogmaster menunggu informer [planted agent dalam PKR] untuk memberikan laporan bagaimana situasi sebenar keadaan Kongres AMK PKR yang berlangsung di Shah Alam minggu lepas.

Apa yang dimaklumkan ialah, lebih ramai kehadiran anak anak muda bukan melayu berada ditempat duduk perwakilan serta pemerhati begitu juga hadirin biasa.

Bagi sessi perbahasan pula, muncul terlalu ramai wajah wajah baru! Mereka ini bukanlah pejuang pejuang asal sewaktu Anwar Ibrahim dalam penjara dan sudah tentulah wajah wajah ini tidak pernah dilihat sebelum PKR menang besar pada pilihanraya ke 12 yang lepas.

Semakin ramai bukan Melayu, tetapi kerusi Melayu masih gagal dipenuhi



Kalau Ezam melihat sendiri, sudah pasti beliau tidak kenal dan akan tersenyum lebar lalu bertanya dalam hatinya, “dari mana pulak datang budak budak ni…?”

Inilah kemelut dalaman PKR sekarang ini, mereka yang sejak dari dulu “berjuang” untuk Anwar dan sehingga sekarang masih menjilat beliau tidak diberikan ruang dan tempat, TETAPI mereka yang pandai “berpolitik” dan tidak pernah ada rekod berada bersama sewaktu PKR nyawa nyawa ikan kini mendapat tempat……


nepostisme dala PKR..Tertera di foto ini Nurul Izzah sebagai Pengarah Sekreteriat AMK


sumber-medan-info-kita

Tiada ulasan: