MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

4 Nov 2008

AnwarGate: YB Zulkifli Nordin menyerang di Parlimen


+++++Video setakat ini sahaja+++++





2 ulasan:

Unknown berkata...

Tahniah Y.B

Y.B telah buktikan yang Y.B seorang yang jujur di dalam perjuangan Y.B

Tapi malangnya,De Facto Leader Y.B menganggap sebaliknya.Saya kasihankan Y.B yang ingin berjuang demi agama yang Y.B anuti,umat yang Y.B sayangi...tetapi mendapat tentangan secara senyap dan terbuka daripada parti sendiri.

Semua orang boleh menilai Y.B sebagai seorang muslim yang ingin menegakkan agama Allah tetapi di kalangan peguam/ahli Majlis Peguam yang bukan BERAGAMA ISLAM berani menemplak dan mengkritik betapa TIDAK ISLAMNYA Y.B.

Bila undang-undang dijadikan agam,maka semua jadi boleh.matlamat menghalalkan cara.

Teruskan perjuangan Y.B kerana sepertimana yang Y.B pernah menyatakan,Y.B bukan setakat akan menjawab dengan rakyat KULIM BANDAR BARU tatapi lebih penting Y.B akan menjawab di hadapan ALLAH S.W.T pada masa Perhitungan.

Semua pemimpin hebat ISALM menghadapi tentangan bahkan Nabi Muhammad S.A.W juga menghadapi tentangan musyrikin Mekah.semoga semangat Y.B akan terus menyala dan teruskan perjuangan mempertahankan ISLAM...

Tanpa Nama berkata...

Apa tunggu lagi bro zul hehe