MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

16 Ogo 2008

Betulkah anak-anak Anwar bergaduh ?


Betulkah anak-anak Anwar bergaduh ?


" Wallahi Wabillahi Watallahi ….Saya, Mohd Saiful Bukhari Azlan bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim pada 26-6-08 iaitu pada tarikh tersebut Dato Seri Anwar IBrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya. Jika saya berdusta atas pengakuan ini maka saya berdusta terhadap Allah dan saya sanggup menerima azab, laknat dan kutukan daripada Allah hingga ke kiamat " –

akhirnya sms yang mengatakan saiful akan bersumpah laknat terjawap. GAP UCAP TAHNIAH KEPADA SAIFUL DAN KELUARGA !

BISMILLAHHIRAHMANNIRHAHIM.......YA ALLAH BANTULAH KAMI !

menggeletar gap untuk menulis. dalam hati ini penuh rasa dendam pada manusia munafik yang gila kuasa. sanggup gadai apa sahaja untuk berkuasa. akidah umat dijadikan barang dagangan !wahai umat melayu..kalau kamu baca artikel gap ini...BANGUNLAH DAN TENTANG ANWAR IBRAHIM DAN PARA MUNAFIKIN NYA HABIS-HABISAN DI PERMATANG PAUH!

gap kini berada di sabah dan tak sempat hadir untuk menyaksikan TAKDIR ALLAH SWT yang akhirnya akan menumbangkan anwar munafik paling besar jatuh di tempat sendiri. bertalu2 sms diterima oleh gap tentang perkembangan terkini kehangatan penamaan calon P44 parlimen kondo damansara..err sori parlimen permatang pauh.

insyaallah gap akan mengirim email kepada rakan2 blogger anti anwar dan kita akan berjumpa di permatang pauh pada minggu hadapan.

jam 2 pagi tadi gap terima maklumat bahawa anak lelaki anwar, ehsan sudah menunjukkan tanda2 diserang hyper histeria yang tidak boleh dikawal. berdasarkan maklumat ehsan menjerit2 dan mengamuk bila ayahnya langsung tidak mahu bersumpah menjawap dakwaan saiful semalam.

Azizah tersenyum tawar..paling ketara izzah, nampak kesedihan dan merenung jauh..selalunya Izzah sentiasa tersenyum..





ada sumber dalaman PKR memberitahu kakaknya izzah hampir2 sahaja melempang ehsan, wallahualam. itu satu sumber.tapi yang pasti bila bergambar untuk menafikan berita ini,muka keluarga pasti tersenyum untuk memberi gambaran tiada apa2 yang berlaku. samalah dramanya bila gap dedahkan wan azizah mengamuk di tropicana dan keesokannya gambar anwar dan kak wan dengan cucu bergurau senda keluar dalam blog anwar. bijak munafik ini bermain psikologi .

Reformasi tahun 1998, Azizah dan keluarga begitu bersemangat. Anak lelaki Anwar, di belakang adalah Ehsan. Tetapi tahun 2008, Azizah semacam lemah semangat, Izzah sentiasa risau dan Ehsan menyepikan diri. Ada percanggahan pendapat di kalangan anak-anak Anwar kerana semua mereka telah besar dan boleh berfikir secara rasional?


Ehsan, paling kanan di hadapan, satu-satu anak lelaki Anwar. Sejak laporan bekas pembantu sulit Anwar, Saiful Bukhari, Ehsan dikatakan telah desak ayahnya menafikan dengan bersumpah, tetapi Anwar enggan. Ini membuatkan Ehsan kecewa dan tidak hadir dalam semua acara penting politik ayahnya..


gap juga mendapat tahu semalam bahawa kem PKR yang berbangsa melayu sudah berpecah dua. satu kumpulan diketuai oleh azmin ali dan khalid jaafar yang pro anwar dan satu lagi fraction melibatkan beberapa ahli parlimen dan DUN PKR seluruh negara.kumpulan kedua ini masih lagi tidak mempunyai pemimpin defakto nya secara rasmi tetapi mengikut sumber ianya akan diketuai oleh bekas pemimpin kanan PKR yang berjawatan ahli parlimen !

mengikut sumber group melayu penentang anwar dalam PKR ini telah berjumpa dan mengadakan 3 perjumpaan sulit di 3 lokasi berbeza iaitu di klana xxxx,glenamarie xxxx dan rumah YB.

Kenapa nak henyak anwar yang baru pulang dari kaabah gap ?

berdasarkan maklumat ini ada kaitan dengan dakwaan liwat saiful pada 26 jun 08 serta maklumat kes murtad terbaru yang melibatkan anwar. kes murtad ini melibatkan permisi dan perjanjian oleh anwar untuk melepaskan secara dokumentasi 'berpuluh ribu melayu' menukar AKIDAH kiranya beliau berjaya menjadi PM pada 16sep 08! masyaallah...majlis gereja yang telah menghantar surat amaran kepada harussani juga terlibat dalam komplot perjanjian anwar .

ahli-ahli parlimen PKR dan 5 orang ADUN telah 'dilihatkan' sesuatu yang menyebabkan jiwa islam mereka hancur berderai dan tidak sampai 10 saat ada yang dikalangan mereka ke terus masjid dan mengadakan solat sunat taubat kerana tidak mahu lagi bersekongkol dengan anwar !

dan 3 orang AHLI PARLIMEN MELAYU PKR pertama yang akan mengistiharkan keluar daripada PKR ialah 2 daripada utara dan satu dpd negeri 'bernombor' ! yang lain akan menyusul berperingkat-peringkat melibatkan ahli2 parlimen dan adun yang berfahaman ABIM dan JIM !

bila.....hanya ALLAH SWT akan menentukan dan tugas melayu umno dan umat islam khasnya hanya satu, PASTIKAN ANWAR TUMBANG DI PERMATANG PAUH DAN TUGAS INI ADALAH GAMBARAN ULANGAN PERISTIWA SAIDINA ABU BAKAR AS SIDIQ R.A MEMPERTAHANKAN UMAT DARIPADA MURTAD DALAM PERISTIWA AR-RIDDAH !
ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR
HIDUP ISLAM ! HIDUP ISLAM ! HIDUP ISLAM !
HIDUP MELAYU HIDUP UMNO
HANCUR HANCUR
HANCUR PKR
HANCUR HANCUR
HANCUR PKR
HIDUP HIDUP
HIDUP ISLAM
HIDUP HIDUP
HIDUP MELAYU

baca artikel asal di gerakan anti-PKR

20 ulasan:

Joe berkata...

wooo..btul ke semua ni? ingat, kita jgn pula fitnah org lain x tentu pasal..

anakmalaysia berkata...

Tanya GAP, Joe...

BlueDream berkata...

Wallahi Wabillahi Watallahi ???

korang perasan tak... saiful bukan sebut cam tu...

saiful sebut "Wallahi Wabillahi Wathollahi"...

Watallahi dan Wathollahi berbeza huruf 'ta' dan 'tho'... meskipun satu huruf berbeza tapi maksud menyimpang jauh.

klu tak pecaya... cuba ulang tayang kat youtube...

tawau magic berkata...

anwar tetap di hati rakyat....beliau tetap menang pilihan raya nanti...kebenaran akan tertegak...org yg menfitnah pasti akan dilaknat Allah..terutama orang yg menulis artikel ini...semua omong kosong dan fitnah..tak da bukti yg kukuh hanya dgr berita dari org lain dan membuat andaian ikut hati BAPAK dia..dlm erti kata lain...POOOORAH!!!!!

ash_rule berkata...

ya allah... apa kamu ni?
kalau betul kamu ni betul2 islamic, jgn la doakan kejatuhan orang...
katakan anwar betul2 peliwat, apakah semua orang dalam pkr jahat?
apakah melayu itu betul2 agung melebihi apa2 sahaja?
bumi ini milik tuhan ok...
bukan milik orang melayu...
tuhan x kisahkan perkauman, hanya mereka yang taat di sisinya sahaja akan di balas...
kamu manusia, x layak nak katakan ini semua...

Faisal Tehrani berkata...

Salam, saya sependapat dengan mufti Perlis. Bukan sahaja dia perlu mubahala tetapi dia juga perlu bertaubat secara terbuka kerana mempertahankan Salman Rushdie yang menghina Rasulullah, dan Islam atas nama kebebasan berfikir; tidak cukup itu dia juga menyebut si murtad Salman Rushdie itu sebagai profound writer (lihat asiaweek 11 nov 1993). Haji Hadi, nik aziz, mat sabu, dan Harun din mungkin lupa, tapi kami pencinta Rasulullah dan Islam tidak lupa. Erdogan dan kumpulannya yang memalukan PAS dengan meninggalkan muktamar PAS di Ipoh lebih awal untuk mengiring anwar mungkin tidak tahu. Tapi, kita - saya kira, kalau bab salman rushide ini masih ada ulama yang masih tutup mata hati dan tak mahu mengambil sikap maka dia ulama batil.
Wassalam.

jojo berkata...

Tahniah...... Tun Dr Mahathir, telah berjaya menghasilkan Melayu yang gagah dan berpikiran gobal....Mereka ini adalah kebanggaan PKR....Melayu dan Islam tak penting..Dunia ni bukan milik Melayu.....Sudah pasti Karpal Sing & Kit Siang ketawa senang hati....Melayu dah tak penting bagi PKR ....Cuba tanya DAP....Semangat Cina tu penting ke?Sekolah Cina..boleh dihapuskan dan digunakan hanya sekolah kebangsaan, cuba minta Kit Siang dan Karpal singh pakai baju Melayu...Opsss salah...Baju Kebangsaan...sanggup ke?Bila DAP persoal bab Songkok pun terketar-ketar buntut PKR....diam meninkus....
Cakap la kat DAP tak perlu la buat tanda jalan dalam bahasa cina atau India...gunalah cuma bahasa Kebangsaan???? Pasti DAP jawab OK..Pasti KIt Siang Jawab....Oh dunia ni bukan milik cina.....bila Anwar jadi PM kita pastikan cuma ada satu bahasa...dan satu bangsa satu pakaian....wow perfect Malaysia.....PKR yg gila kuasa pasti rela mengorbankan apa saja...yang penting anwar jadi PM...gadai apa pun tak pa...Tapi DAP jgn harap nak tarik sekolah Cina.....
Antara sifat munafik adalah orang yang berbohong....cuna lihat makhluk ni.....bila mangsa liwat buat lapuran dia terus lari ke kedutaan asiang....kononnya takut keselamatan terancam....di jemput oleh kedutaan Asiang...tapi esoknya duta tu cakap si anwar yang datang tak dijemput...so sekarang sapa yang PEMBOHONG.
Lari sebab takut keselamatan diri...tup-tup boleh buat ceramah ditempat terbuka dah lupa bab nyawa terancam..atau terlupa pembohongan yang dulu.....

Tapi melayu PKR mudah lupa atau dah tak tau guna akal....sila duduk dan pikir sejenak....Apa perjuangan PKR....untuk jadikan anwar....kalau kononnya kerajaan sekarang korup sangat....buat apa tubuh PKR..join aja DAP.....sekarang pun PKR setakat puppet DAP aja.....

DAP kata babi wangi...PKR pun beritahu Penyokong Melayu PKR bahawa Babi DAP wangi.

Tak terfikirke kenapa Amerika beria-ria nak tahu sebab kes anwar...sejak bila siyahudi AS baik hati sangat kat org islam....yang AS penjara siksa org islam tanpa perbicaraan dan dirantai macam anjing....Anwar diam terkunci mulut.
Amerika kenapa tak sibuk pasal orang islam di MIndano atau orang islam di Ambon...kenapa sibuk sangat pasal anwar.....baik ada makna??????

Cuba la fikirkan dengan hati yang tenang dan terbuka...anwar dibiayai oleh siapa.....foundation dia menjadi tempat kekawan dia letak perempuna simpanan untuk kerja.....so apa nak bangga anwar kerja kat sana...tapi kena risau siapa dibelakang organisasi ini....sebab itu mereka tak sabar anwar menjadi PM malaysia...Dulu masa TDM tak ada chance nak control Malaysia sekarang masanya dah ada melayu moden...serah semuanya tak apa...lagi pun dunia ni milik orang lain..bukan milik malayu....tapi bagi yahudi dunia ni milik mereka dan bangsa lain dijadikan oleh tuhan utk berkerja bagi yahudi....itu kepercayaan yahudi.

Saya penyokong PAS tapi saya berharap dan yakin pemimpin Pas lebih pandai dari ANwar.....PKR..nak pasang poster harap kami penyokong PAS, kutip sampah cari PAS, berarak cari PAS...tak pa kita lihat nanti....Kalau Anwar jadi PM dan dia bersubahat dengan karpal yang pernah berkata "Langkah mayat dulu" kalau nak jadikan Malaysia negara islam.....Kami penyokong PAS lebih rela tak jadi sebahagian dari kerajaan fasik.....

Buat malu aja PKR raba wanita Melayu dan pukul dan maki orang...budaya apa ni.....Ini baru pengikut pemimpin lagi la pandai berlakun........


Selamatkan Malaysia dari Penipuan Anwar....Harap-harap rakyat Malaysia mula guna otak dan fikiran... Said NO TO ANWAR DAN DAP!!

VIVA PAS!

zek berkata...

Saudara bluedream

Saya kagum dgn kelebihan pancaindera saudara yg begitu tajam mendengar ungkapan-ungkapan yg saudara sebutkan di atas. Memang benar salah sebut akan menyimpangkan maksud asal, begitulah unik dan tingginya nilai bahasa Arab.

Namun begitu kuasa Yang Esa adalah tidak terbatas. Jika Saiful berbohong atau menipu dia tidak akan terlepas dari Yang Esa apatah lagi jika mempermainkan lafaz sumpah. Sumpah yg dibuatnya walaupun pada pendengaran saudara ada cacat cela tidak mungkin menyebabkan dia boleh terlepas kerana Allah itu maha mengetahui apa yg diluar juga di dalam hati makhluknya. Saya merumuskan pandangan saudara hanya dengan matlamat untuk menghalalkan cara.

Kekadang lucu bila membaca dan mendengar komen seperti saudara yg hanya mendengar melalui video utube sedangkan iman, mufti yg berada didepan saiful tidak pula mendengar seprti yg saudara dengar. Ohh mungkin saya lupa mungkin iman dan mufti juga terlibat dalam konspirasi menentang seorang pemimpin de facto agungan ramai.

cubitsikit berkata...

Yelah Zek, sampai imam dan mufti pon konspiraci dan masjid Wilayah pon konspirasi. Yang tidak konspirasi adalah AI, Nik Aziz, Hadi, Kit Siang, Karpal, Eng Guan, Al-Gore, Bush, ... Rasanya comment Zek pon lucu.

muslimah_262 berkata...

Kalau nak jadi P.M. ala-PKR, sila ikut 'tips' berikut:

1. salahkan semua Jabatan - Polis, FRU, Jab.Peguam Negara, PM dan TPM, semua mentri, Kehakiman, mahkamah, Imam Masjid.

2. Tak harus masuk 'lock-up' bila ditahan dan disoal, nanti sakit belakang bila bermalam dalam lock-up. (Katil dan tilam harus disediakan).

3. Orang lain lah bersumpah; diri sendiri tak perlu bersumpah apa-apa. Diri sendiri betul; percayalah.

4. 'Islamic state' tidak akan menjadi satu agenda utama. Nanti USA tak suka.

5. Harus mendapat jawatan-jawatan di Institusi-institusi yang berpengkalan di Washington, USA (dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya); mudah berjumpa dan berdiskusi berbagai agenda dengan rakan-taulan di sana. Kalau berkomunikasi dari M'sia, nanti ada orang intip pulak. Susah.

6. Letakkan ahli keluarga di dalam Parlimen; senang disuruh-suruh bercakap bagi pihak dirinya atau boleh disuruh letak jawatan bila-bila masa,untuk beri laluan kepada diri. Perempuan lagi senang disuruh-suruh.

7. Menggalakkan 'demonstrasi jalanan' dan tunjuk-perasaan sesuka hati; tetapi bila 'pengikut-pengikut' setia akar-umbi buat hal dan tak terkawal perasaan dan fe'el mereka (lalu hentam orang), diri sendiri buat-buat 'terkejut'.

8. Bila kemungkinan ditangkap, lari sebentar ke kedutaan mana-mana. Tak susah, call aje. Kedutaan tak ajak pun takpe. Kata aje pada media, diri "dipelawa"; biar media hebohkan cerita tu dulu. Bila fakta sebenar menyatakan Kedutaan TAK ajak pun,cerita dongeng 'ada cubaan bunuh' dah tersebar pun.Biarlah nama pemerintah tercemar; nama diri bersih pada pandangan dunia luar.Itu penting.

9. Kebal dari cubaan 'bunuh ke atas diri' bila pergi berkempen dan berceramah di khalayak ramai;(masa lari ke Kedutaan, belum kebal lagi)

10. Label 'semua' insiden sebagai "konspirasi", supaya rakyat keliru. Sendiri ada konspirasi, biar rakyat tak tau. Tak payah tau.

Tak susah pun nak jadi P.M........

cubitsikit berkata...

terima kasih muslimah_262. Kita tidak boleh nak pentingkan diri sendiri saja. Masa depan anak2, cucu2, cicit. Saya tinggal di US banyak tahun dan bekerja disana sekali dan bergaul dengan orang2 di sana. Dia orang punya idealogi seperti AI punya style seperti AI cuba nak implement kepada rakyat2 Msia. Untok mereka, hidup untok sekarang saja, akhirat? Hahhh, ada ke akhirat, pada mereka, that comes at the end of their list, if there are any. Mana yang kuat ugama tu, memang lah percaya kpd akhirat, tetapi yelah, orang kafir, apa yang dia nak, masok ugama dia lah. Sekarang ni dia menular secara perlahan2 diMsia, berselindong disebalek orang2 muslim sendiri. Check and recheck. Jadi terutamanya orang2 lelaki muslim lebih2 lagi yang muda2 yang sepatutnya menjadi khalifah, buat lah persiapan diri (rohani) untok berperang dengan unsur2 tidak sehat ini dan lindongi lah ugamamu, perempuan2, isteri2, anak2mu daripada hasrat kafir yang sudah lama terpendam diMsia negara tercinta kita ini. Tujuan mereka sangat halus tetapi sekarang sudah makin jelas. Semoga Allah berikan kekuatan dalaman kepada orang2 muslim yang benar di seluruh dunia, hanya dengan izinNya. Amin.

mokh15 berkata...

muslimah_262,

10 formula awak tu baik. Aku teringin nak jadi PM. Tapi bakat pada diri nak buat kerja-kerja macam tu tak adalah. Itu yang susah tu.

Apatah lagi nak berkonspirasi dengan Bush, Gore, Soros dan entah sapa-sapa lagi setan-stean antarabangsa tu.

Lebih jelas lagi tak boleh nak jadi RAJA KONSPIRASI yang menuduh orang lain berkonspirasi. Tak de bakat berlakunlah katakan. Cukuplah sekadar menjadi Melayu yang masih ada negaranya sendiri untuk hidup aman berbilang kaum.

Geng-geng aku ni memang majmuk dan kami ni memang akrab sangat. Tapi melayu sekor ni dengan pengikut-pengikutnya pulak nak buat spoil.

Alhamdullilah.

evelyn berkata...

HANYA ALLAH SAHAJA YG TAHU. TAPI KALAU SUMPAH TU TAKUT JUGA SAYA WALAU ORANG TAK TAHU DAN HANYA ALLAH YG TAHU SAMADA BENAR ATAU TIDAK.
MASA KECIL DULU KITA PUN TAKUT KALAU DI SURUH SUMPAH KECUALI KITA BETUL BETUL TAK BUAT.

WONDER WHY////

AnwarIridza berkata...

mmg la dulu orang takut pasal dulu dorang kuat agama... sekarang ni kalau aku letak 4-5 juta depan ko suruh kau bersumpah... rasa2, agak2, pikir2 macam mana tu? pasti tergerak hatta sedikit di hati nak buat kan... pikir2 kan lah...

melor berkata...

En Anwariridza, mungkin awak nak terima 4-5 juta tu, tapi saya tak nak. And I am not sorry.

6ky Angel berkata...

pd sy satu jer..kalau semua ckp AI ni pandai ke..bley pulihkan ekonomi ker.. apa ke..
pd sy dia kena jujur+berani..

sy sendiri nk tgk dia bersumpah.. tp sy heran apsal dia x nk sumpah.. asyik ckp je nk sumpah.. ker mmg dia btl2 buat salah.. hehehe

pembela-melayu-setia berkata...

salam...aper r c BlueDream...nk pertikaikan 1 word yg last 2 jea...2 wors yg pertama 2 pun da cukup besar tau maknenye...
lgpun cube kte bygkan klu kte nk sebut "allah" klu tgk pada perkataan kte sbt "allah" jer r kan...tp kte sbut berbunyi "awwalh" kan haaa npe beza??? errr 2 r ble bahsa arab nk dirumikan camtu la permasalahn yg akan timbul...pikir2kan laaaa yerrr....salam

Pejuang Malaya 1946 berkata...

Assalamualikum...

Masya Allah laman sesawang ini telah berbakti kepada semua rakyat Malaysia especially Muslims, yang bersepah laman sesawang penipu pro-Anwar si Dajal Melayu. Kesian memang kesian maklumlah Melayu Islam asalnya, tapi telah di sepak-sepak macam bolasepak kepalanya oleh orang-orang yang berkepentingan politik baik dalam negara dan luar negara kuasa besar.

Pengkhianat bangsa dan agama Islam ini kalau tak tobat, bagus di hukum tembak aje.

Aku nak tanya semasa era Tanah Melayu diserang oleh penjajah Portugis, Belanda, Inggeris, Jepun dan Parti Komunis Malaya, dimana korang berada? Kamu sibuk zikir kat surau dan sibuk meniaga kat bandar untuk kekayaaan kaum kerabat korang tanpa memikirkan kamu juga warga negara yang sah, tapi kenapa kamu semua sembunyi, kenaap tidak lawan M.U. Malayan Union??? Sebab kamu tiada berkepentingan ke atau kamu semua PENGECOT???

Kami inilah pejuang-pejuang bangsa bukan sahaja untuk kesejahteraan kami sahaja, etatpi untuk semua bangsa di Malaya ketika itu dan kini dinamakan Malaysia. (Sepatutnya nama negara ini kekal dengan Tanah Melayu or Malaya).

Kamu semua lupa, siapa yang perjuangkannya? dari kumpulan mana??

Mereka berkorban semuanya. Wahai remaja zaman sekarang, Kamu tahu tak dulu, Allahyarham Tunku Abdul Rahman (Al-Fatihah untuk beliau)takde duit nak pergi London untuk paksa penjajah Inggeris beri kita merdeka, datuk nenek kamu semua bangsa berkorban sedekahkan semua harta yang mereka ada untuk belanja dengan harapan anak cucu-cicit mereka akan hidup aman selepas ini.

Setelah Allahyarham Datuk Onn Bin Jaafar (sedekah Al-Fatihah untuk beliau) memulakan tentangan untuk menghancurkan bangsa, susah payah kami memperjuangkannya dengan keringat dan darah kami, selama lebih 50 tahun, kamu senang-senang nak rampas dari kami. Kami akan mempertahankannya. Bila Parti Keadilan Rakyat (dulu Parti Keadilan Nasional tapi sebab nak ambik hati rakyat yang tak sekolah)ditubuhkan? Apa matlamatnya?

Agak-agak boleh ke deDAP terima hukum hudud hamPAS? begitu sebaliknya, dan boleh ke deDAP dan hamPAS bagi chance TOSAI a.k.a. DSAI NAIK takhta. Masing-masing nak ke sekadar telan air liur??

Natijahnya, bangsa Malaya(sia) akan musnah dek Mat Jenin a.k.a. Si Luncai terjun dengan labu-labunya, biarkan-biarkan!!

Pejuang Malaya 1946 berkata...

Assalamualikum...

Masya Allah laman sesawang ini telah berbakti kepada semua rakyat Malaysia especially Muslims, yang bersepah laman sesawang penipu pro-Anwar si Dajal Melayu. Kesian memang kesian maklumlah Melayu Islam asalnya, tapi telah di sepak-sepak macam bolasepak kepalanya oleh orang-orang yang berkepentingan politik baik dalam negara dan luar negara kuasa besar.

Pengkhianat bangsa dan agama Islam ini kalau tak tobat, bagus di hukum tembak aje.

Aku nak tanya semasa era Tanah Melayu diserang oleh penjajah Portugis, Belanda, Inggeris, Jepun dan Parti Komunis Malaya, dimana korang berada? Kamu sibuk zikir kat surau dan sibuk meniaga kat bandar untuk kekayaaan kaum kerabat korang tanpa memikirkan kamu juga warga negara yang sah, tapi kenapa kamu semua sembunyi, kenaap tidak lawan M.U. Malayan Union??? Sebab kamu tiada berkepentingan ke atau kamu semua PENGECOT???

Kami inilah pejuang-pejuang bangsa bukan sahaja untuk kesejahteraan kami sahaja, etatpi untuk semua bangsa di Malaya ketika itu dan kini dinamakan Malaysia. (Sepatutnya nama negara ini kekal dengan Tanah Melayu or Malaya).

Kamu semua lupa, siapa yang perjuangkannya? dari kumpulan mana??

Mereka berkorban semuanya. Wahai remaja zaman sekarang, Kamu tahu tak dulu, Allahyarham Tunku Abdul Rahman (Al-Fatihah untuk beliau)takde duit nak pergi London untuk paksa penjajah Inggeris beri kita merdeka, datuk nenek kamu semua bangsa berkorban sedekahkan semua harta yang mereka ada untuk belanja dengan harapan anak cucu-cicit mereka akan hidup aman selepas ini.

Setelah Allahyarham Datuk Onn Bin Jaafar (sedekah Al-Fatihah untuk beliau) memulakan tentangan untuk menghancurkan bangsa, susah payah kami memperjuangkannya dengan keringat dan darah kami, selama lebih 50 tahun, kamu senang-senang nak rampas dari kami. Kami akan mempertahankannya. Bila Parti Keadilan Rakyat (dulu Parti Keadilan Nasional tapi sebab nak ambik hati rakyat yang tak sekolah)ditubuhkan? Apa matlamatnya?

Agak-agak boleh ke deDAP terima hukum hudud hamPAS? begitu sebaliknya, dan boleh ke deDAP dan hamPAS bagi chance TOSAI a.k.a. DSAI NAIK takhta. Masing-masing nak ke sekadar telan air liur??

Natijahnya, bangsa Malaya(sia) akan musnah dek Mat Jenin a.k.a. Si Luncai terjun dengan labu-labunya, biarkan-biarkan!!

BorneanFx berkata...

yang hak pasti berdiri
yang UMNO pasti kelongkang

kah kah kah
kah kah kah

astaghfirullah,
sungguh hebat penangan fitnah ini, sejak zaman muawiyah lagi, fitnah lah yg merosakkan

apa-apa pun, aku tengok DSAI tetap GAH sungguh pun telah difitnah, di penjara, dipukul dll, jarang ada pemimpin yang setelah diperlakukan sedemikian mampu berdiri semula,
klu ada pun, sudah buleh di panggel LEGEND

hu, memang hebat Allah SWT, syukur aku hidup dizaman dimana lahirnya seorang pemimpin yang begitu kuat semangatnya menentang kezaliman, tahan dek tukul , tak takut apa , dan aku dapat saksikan pemimpin itu

dan apa yg membuatkan aku bertambah RESPECT kat anwar ni, ialah hubungan rapatnya dengan tanah arab, sesuatu yang mendekati kepada fahaman kita selama ini bahawa islam itu bangkit dari timur jauh dan hubung kaitnya kebangkitan itu dengan kepimpinan arab... fuh ...

sungguhpun begitu, hubungannnya dengan barat dan amerika jugak kelihatan baik, ini membuatkan aku bertambah yakin bahawa sejaraah akan berulang!!!!, ...anak jagaan itu lah yang menjatuhkan kuasa FIRAUN,

fuh...

mengkalau kita hidup dizaman MUSA, pasti kita sudah melecehkan musa AS, dek kerana keluar masuknya MUSA AS diitana firaun

hu.. subahanllah, walhamdulillah
maha suci Allah