MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

3 Ogo 2008

Tugas-tugas seorang BEKAS "Coffee Boy" kepada DSAI


Friday, August 1, 2008

Tugas-tugas seorang BEKAS "Coffee Boy" kepada DSAI

Assalammulaikum dan salam sejahtera,

Di sini, ingin saya terangkan tugas-tugas saya sebagai seorang "Coffee Boy":

1) Membantu Ibrahim Yaacob iaitu Ketua Staff menguruskan jadual DSAI.

2) Mengatur pertemuan sulit. (e.g ahli parlimen yang hendak lompat parti , mesyuarat di Kondo Desa Damansara milik teman rapat DSAI)

3) Mengiringi DSAI ke :

a) Hong Kong- Awal Mei 2008
b) Bangkok - Hujung Mei 2008
c) Singapore- 16 dan 18 Jun 2008

4) Selanjutnya saya akan BONGKAR di mahkamah nanti. Diharap bersabar.

Terpulang kepada anda untuk mempercayai atau tidak. Atau cuba minta DSAI jelaskan sendiri samaada benar atau tidak.

Kepada DSAI, saya mengucapkan selamat bertanding.

Buat saudara saudari sekalian, seperti yang dijanjikan saya akan melakukan SUMPAH dalam masa terdekat memandangkan siasatan kes saya ini seperti yang dimaklumkan telah pun selesai.

Saya berdoa agar pihak Pejabat Peguam Negara dapat mengambil kes ini kerana saya mahu mendapatkan KEADILAN.

SAIFUL BUKHARI

baca artikel sebenar di mohdsaifulbukhari.blogspot.com

8 ulasan:

budakkpg berkata...

secara peribadi saya tak kisah umno/bn/pas memerintah negara kita dan melaksanakan apa jua dasar yg sesuai dan adil.DAP biarlah jadi pembangkang sbb mampu utk mnjadi check and balance kpd kerajaan.tapi tidak ANWAR IBRAHIM DAN P.K.R.saya merayu kpd pemimpin Pas supaya tidak membiarkan Anwar menjadi PM seandainya ditakdirkan beliau menang di P.44,Pakatan Rakyat berjaya menubuhkan kerajaan suatu hari nanti.

Unknown berkata...

Anwar ni bijak sungguh atur strategi politiknya...
Apa pun pilihan raya kecil ini merupakan satu platform utk Anwar melangkah mempopularkan dirinya dan sekaligus ingin menjadi PM..
Di harap semua rakyat Malaysia jangan lupa AFUNDI KALAH UTK ANWAR...okkk

Stan berkata...

Wahai kawan saya, kenapa tak cuba? Kita dah ketinggalan zaman dengan negara lain. Soal kes liwat ini, sangat mengelirukan. Kenapa kes tersebut tidak dipaparkan sebelum Pilihanraya March 08? Kenapa polis tidak menguruskannya sedemikian, malah ketua kita? Kenapa? Apa salahnya kita cuba dia? Kuasa adalah dalam kita? Kenapa kita tidak cuba 3 bangsa untuk memerintah negara ini? Seperti dijanjikan tokoh kita? Semua pun ada karater yang kuat! Berjuanglah kita! Saya sangat malu apabila saya di Singapura. Negara yang kecil tapi taraf hidup yang tinggi.

Az berkata...

Wahai penulis blog..
taubatlah..
takutlah kpd Allah..

Stan berkata...

kalau takut.janganlah sebarang buat tuduhan...jika baiknya pergi masjid sembahyang..cari dosa kamu....

G_Man berkata...

kepada stan
kes khalwat anwar tidak di ketengahkan pada pru 12 sebab kejadiannya berlaku pada bulan 6/2008. so kalau nak berbicara biar tahu fakta baru betul jangan nak melulu saja.
Sebagai umat Nabi Muhammad (SAW) kita perlu berfikiran waras dan tahu yang mana baik dan yang mana buruk. Setakat pergi masjid nak menyombong diri dan menunjuk-nunjuk
baik lupakan saja

4D KTM berkata...

yup...DEDAHKAN SEMUA BUKTI YG KO ADA...JGN BIARKAN SI BERUKK NI PERINTAH NEGARA...DUIT MAGNUM,AMERIKA TAJA,KES LIWAT...etc..

Unknown berkata...

fight aje menang kalah belakang kiri, dia nak sedapkan rasa kalau masuk jail lain kejekan dia tengok sedap tak. melayu tak akan hilang tapi anwar PM Melayu hilang maruah diri pasal liwat pass