MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

5 Nov 2009

Bukti Rakyat Semakin Marah Dan Benci Dengan Anwar Ataturk


Oleh Garam Manis

Tokey meronda dengan sahabat pada awal pagi kelmarin. Asalnya mahu mengambil angin Kuala Lumpur pada waktu malam. Tak disangka-sangka Tokey terjumpa banner-banner tidak bertuan disekitar Kuala Lumpur.


Asalnya Tokey melalui Jalan Tun Razak berhampiran GH tetapi telah terjumpa banner yang pertama diatas. Tokey berpendapat ini adalah kemarahan rakyat terhadap apa yang berlaku pagi 2 Nov dimana Anwar Ibrahim telah memfailkan untuk menggugurkan pertuduhan terhadap kes liwatnya.

Setelah melalui Jalan Duta, Tokey terjumpa lagi satu banner berkaitan hal yang sama. Wah..ini sudah betul-betul hebat nie. Individu yang gantung pasti benar-benar kecewa dengan apa yang berlaku. Tokey yakin pasti ada banyak lagi banner yang sama digantung disekitar Kuala Lumpur.

Pendapat Tokey, ini telah membuktikan bahawa rakyat sudah muak dan benci dengan tingkah laku Anwar Ibrahim yang cuba menafikan keadilan untuk Saiful Bukhari. Kepada mereka yang menggantung banner tersebut sekalung syabas untuk saudara kerana suara kemarahan anda sudah didengari oleh seluruh rakyat Malaysia bila Tokey mempublish cerita ini. Minta e-mail Tokey untuk ucapan syabas atas keberanian anda

Kepada saudaraku Saiful anda tidak keseorangan dalam menghadapi dugaan Allah. Percayalah rakyat Malaysia masih bersama-sama untuk berkongsi dugaan ini. Kepada sang peliwat pujangga Putrajaya berilah Tokey peluang untuk menampar mukamu sebagai tanda kekecewaan kerana merosakkan keharmonian bumi yang bertuah ini.

Tokey - Masih ada lagi gambar yang Tokey enggan siarkan kerana ini sudah cukup menggambarkan kemarahan rakyat Malaysia.

Tolong sebarkan....

sumber - garam manis

Tiada ulasan: