MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

31 Okt 2009

Yb Badrul Akan Saman MB Selangor..?

Akhirnya….. ADUN Pelabuhan Klang, Yb Badrul Hisham Abdullah telah membuat pengumuman dalam satu Sidang Media semalam bahawa beliau dengan rasminya keluar dari PKR dan menjadi wakil rakyat BEBAS..!


Upacara yang berlangsung disalah sebuah Hotel di ibukota Kuala Lumpur telah diadakan dalam cara yang cukup ringkas.

Berita ini menjadi satu "percikan" kemuka Khalid Ibrahim kerana beberapa jam sebelum itu beliau membuat kesilapan mahu mendesak pimpinan PKR agar memberikan tekanan kepada Badrul untuk meletak jawatan dengan memberikan alasan ADUN Pelabuhan Klang itu gagal menjawab surat tunjuk sebab. Tetapi pada Sidang Media tersebut Yb Badrul membuktikan bahawa MB Selangor berbohong kerana beliau sudah pun memberikan surat penjelasan yang ada bukti penerimaan chop rasmi pejabat Menteri Besar bertarikh 2 September 2009.

Sila baca kenyataan penuh sidang media Yb Badrul, klik sini.

Terkini, difahamkan Badrul Hisham sedang berbincang secara serius dengan beberapa panel peguam untuk melakukan SAMAN MALU terhadap Khalid Ibrahim kerana membuat kenyataan yang menjatuhkan maruahnya sekeluarga dengan menyarankan agar Yb Pelabuhan Klang mendapat rawatan PSIKATRI kesan daripada kemalangan jalanraya.

Badrul ketika dihubungi sebentar tadi memaklumkan akan membuat keputusan setelah pulang dari luar negara...

sumber - medan info kita


Tiada ulasan: