MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

13 Okt 2009

Tipikal Anwar

Oleh Anwarisme

Anwar Ibrahim masih belum berubah. Apabila beliau dituduh dalam kes liwat dan mengurat isteri orang pada 1998, beliau berkata "alah macam depa tu malaikat. Saya tahu sapa yang kaki perempuan, kaki botol dan kaki judi."

Beliau kemudian menyuruh Marina Yussof membuat kenyataan kononnya Dr. Mahathir pernah ada hubungan sulit dengan seorang wanita Cina pada sekitar awal 80-an.

Tujuannya apa? Untuk mengalih tumpuan daripada dirinya kepada orang lain.

Hari ini berulang lagi. Apabila beliau dituduh mengambil komisyen berbilion ringgit semasa menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri, beliau mencabar penyiasatan yang sama dilakukan ke atasa beberapa pemimpin UMNO termasuk Khairy dan Tun Abdullah.

Hakikatnya jika beliau gentleman beliau akan berkata, "Siasatlah saya. Jika mahu tuduh saya pun sila bawa ke mahkamah. saya bersedia mempertahankan diri."

Malangnya ayat tersebut tidak keluar dari mulut Anwar.

Anwar tidak perlu pergi jauh. Apa kata untuk membersihkan dirinya pertama sekali Anwar ke mahkamah berhadapan dengan tuduhan liwat yang dibuat oleh bekas pembantu khasnya.

Jika berani kerana benar, jangan pula mencari alasan untuk terus menangguh perbicaraan.

sumber - anwarisme


1 ulasan:

Nasionalis1982 berkata...

Tanya sama pokok,
Apa sebab goyang,
Nanti jawab pokok,
Angin yang goncang..

Tanya sama Anwar,
Apa sebab goyang,
Nanti jawab Anwar,
Sbb ikut belakang...