MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

7 Okt 2009

Singkirkan Talibarut Anwar Atartuk..

Oleh analisisringan, AIDCclub

Mengikut maklumat daripada rakan-rakan blogger, kini wujudnya ramai talibarut Anwar Ibrahim di dalam UMNO dan agensi kerajaan serta kementerian.

Inilah perkara yang paling menyedihkan bagi Kumbang sepanjang berjuang menentang Anwar Ibrahim, kerana segala usaha menentang beliau dimatikan oleh talibarut beliau di dalam kerajaan.

Bermula daripada bebasnya Anwar Ibrahim daripada penjara pada tahun 2004 hingga sekarang pelbagai layanan istimewa diberi kepada beliau dan seperti ada jentera yang membantu beliau untuk menjadi Ketua Pembangkang paling banyak mendapat layanan istimewa di dunia. Dasar keterbukaan yang diperkenalkan kerajaan yang kononnya senjata paling ampuh kini menjadi senjata makin tuan.

Rakyat Malaysia dapat melihat sendiri bagaimana penangguhan perbicaraan tuduhan kes liwat Anwar Ibrahim sekian kali ditangguhkan dengan pelbagai alasan sehingga ada blogger yang menulis mahkamah kini condong kepada Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim dan Komplot Pembangkang kini senang sekali menerima maklumat kelas pertama dalaman UMNO dan kerajaan. Maklumat yang diterima itu kemudiannya dicanangkan di dalam media mereka serta memberi kesan buruk kepada kerajaaan dan melonjakkan nama Anwar Ibrahim di mata rakyat.

Dokumen kerajaan mengenai PKFZ yang terbocor pada pertengahan september lalu menjadi bukti penglibatan talibarut Anwar Ibrahim. Begitu juga Raja Petra yang mendedahkan dokumen itu di blognya Malaysia Today begitu senang diseludup ke luar negara.

Adakah Anwar Ibrahim dan jentera Komplot Pembangkang sebegitu efisyen dalam merisik rahsia dalaman UMNO dan Kerajaan?
Adakah mereka juga pakar dalam aspek seludup dan menyeludup?

Kumbang rasa tidak sebegitu. Kerana pasti ada tangan-tangan yang membantu dan bersimpati kepada Anwar Ibrahim dan Komplot Pembangkang.

Justeru itu kerajaan dan UMNO serta Barisan Nasional perlu melakukan pembersihan di semua agensi kerajaan,kementerian dan kepimpinan parti.

Jika masih menganggap ia perkara kecil, tunggu PRU ke-13 nanti UMNO dan Barisan Nasional pasti akan menerima penalti.

Buat apa disimpan orang yang tidak setia, kelak nanti anda yang merana.

Untuk maklumat lanjut mengenai kaitan Anwar Ibrahim dengan Amerika dan isu-isu anti Anwar yang lain. Sertai E-Group AIDC sekarang. Klik Sini.

sumber - analisisringan


Tiada ulasan: