MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

7 Okt 2009

Kes saman Anwar-Dr. Chandra 10 Disember

Disaster If Anwar is PM - Dr Chandra

KUALA LUMPUR 6 Okt. - Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 10 Disember ini pengurusan kes saman fitnah RM10 juta yang dikemukakan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap tokoh akademik, Dr. Chandra Muzaffar.

Tarikh itu ditetapkan oleh Timbalan Pendaftar, Hilmiah Yusof di kamar beliau hari ini.

Dalam saman yang difailkan pada 6 Mac tahun lalu, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu selaku plaintif menamakan Chandra sebagai defendan.

Dalam pernyataan tuntutannya, Anwar mendakwa Presiden Pergerakan Keadilan Sedunia (JUST) itu telah membuat komen berunsur fitnah terhadapnya dalam satu forum anjuran Star Publication Berhad pada 3 Mac 2008.

Berikutan itu, dakwa beliau, kata-kata Chandra telah disiarkan dalam akhbar The Star di bawah tajuk Disaster if Anwar is PM dan akhbar New Straits Times di bawah tajuk Chandra breaks silence on Anwar pada 5 Mac lalu.

sumber - utusan


2 ulasan:

mat berkata...

memang akan sangat2 disastrous kalo anu war atartuk al-juburi ni jadi PM!
kepada anu war atartuk al-juburi dalam kes ni...'lawan tetap lawan'...kalo kau anak jantan n berada di pihak yang benar!

mat berkata...

kepada anu war attartuk al-juburi:
lawan tetap lawan!!!