MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Okt 2009

Anwar mengaku berhubungan dengan Yahudi

Semasa berceramah di DUN bagan Pinang tempoh hari, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menyentuh sedikit tentang tanggapan bahawa dia mempunyai hubungan baik dengan pihak Yahudi. Namun beliau tidak menafikan dengan jelas sesungguhnya beliau tidak mempunyai hubungan dengan pemimpin Yahudi. Anwar Ibrahim tidak mahu menyinggung perasaan yahudi kerana beliau sangat bergantung kepada sokongan Yahudi dalam menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional di Malaysia.


Semasa pemerintahan UMNO diketuai oleh Tun Dr Mahathir Mohamad, semua orang tahu bahawa Tun adalah pengkritik hebat kekejaman Yahudi di serata dunia terutamanya di Palestin. Ramai yang tahu bahawa Tun Mahathir merupakan penasihat kepada Yasser Arafat dalam usaha menegakkan kerajaan Palestin yang sah.

Itulah sebabnya setiap kali berlakunya kekejaman regim zionis di bumi Palestin, Yasser Arafat akan tiba di Kuala Lumpur untuk bertemu dengan Tun Mahathir. Malahan Yasser Arafat pernah berjanji bahawa sekiranya bumi Palestin berjaya dibebaskan dan menjadi negara berdaulat, Tun Mahathir akan menjadi orang pertama yang akan dipelawa untuk bersolat di Masjidil Aqsa bersama-sama umat Islam Malaysia. Tun Mahathir menjadi simbol harapan kepada rakyat Palestin.

Tun Mahathir pernah menimbulkan ketakutan di kalangan pihak yahudi apabila mantan Perdana Menteri Malaysia itu mengatakan dan mendedahkan bahawa yahudi memerintah dunia menggunakan proksi. Apabila Tun meletak jawatan sebagai Perdana Menteri, orang-orang Yahudi merasa lega kerana ini bermakna Tun tidak akan memimpin OIC.

Pertubuhan Islam itu dan dunia Islam menjadi lemah selepas ketiadaan Tun Mahathir untuk menghalang cita-cita Yahudi. Yasser Arafat pula akhirnya meninggal dunia di sebuah hospital di Perancis. Beliau dikatakan telah diracun oleh perisikan Yahudi.

Ramai yang bertanya bagaimanakah dan dari manakah Anwar Ibrahim memperoleh wang yang begitu banyak untuk menghadapi pilihanraya umum ke 12 yang lalu? Dikatakan bahawa wang yang dibelanjakan oleh Anwar Ibrahim mengatasi wang yang dibelanjakan oleh Barisan Nasional.

Semua orang tahu bahawa Anwar Ibrahim mempunyai ramai rakan yahudi yang bercita-cita untuk memusnahkan kerajaan Islam di Malaysia.. Cuba lihat apa yang telah berlaku di Palestin, Iraq, Afghanistan, Lebanon, Iran, Syria dan banyak lagi negara Islam. Semuanya dimusnahkan oleh yahudi.

Di Malaysia, Anwar Ibrahim adalah anak emas Yahudi. Beliau disokong penuh oleh yahudi seluruh dunia. Anwar Ibrahim tidak pernah mengkritik yahudi. Ingat tak kita pada si kitol yang telah menjadi petualang semasa Melaka jatuh ke tangan Portugis pada tahun 1511?

Si kitol lah yang telah memberitahu rahsia pertahanan kerajaan Melayu Melaka kepada Portugis dan beliau jugalah yang telah membuka pintu pertahanan Melaka bagi membenarkan tentera Portugis merobek pertahanan Melaka. Hari ini kita boleh membetulkan kesilapan silam dengan menyekat sikitol zaman ini iaitu Anwar Ibrahim. Jika tidak Yahudi akan menjajah kita. Ingatlah!

sumber - matapenabaganpinang


7 ulasan:

pre-love and such berkata...

Si Kitol adalah nama yg sesuai untuk Anwar. Supaya kita tidak lupa apa dan siapakah dia. Saya kunci nama Si Kitol.....

Tanpa Nama berkata...

Ya lah tu...Anwar Si Kitul lah...dalam UMNO semasa..ada beratus lagi Si Kitul...yang menjahanamkan hak2 orang Melayu...50 tahun berkuasa tolak 10 tahun Anwar dah TAK berkuasa...apa UMNO buat kepada MAJORITI Melayu...bukan kah Melayu berubah jadi MELAYU YAHUDI...Quran tak tahu baca...Jawi tak tahu baca...bila jurunikah suruh mengucap ada yang macam engkau tak tahu apa mengucap...BN UMNO berjaya meramaikan penagih dadah Melayu dalam dunia...Pegawai Jabatan Agama UMNO kata ...80 peratus Melayu tak solatTAKUT YAHUDI jajah konon..UMNO kau sendiri yang ubah Melayu jadi YAHUDI...Masjid tak boleh ada pengajian...cukup untuk pelancongan dan pelacuran sahaja..ITUKAN kerja MELAYU YAHUDI...

Tanpa Nama berkata...

WOI Coward Pengecut...aku komen meyokong ANWAR..kenapa kau tak siarkan...inilah BLOG senget sebelah macam DACING BN UMNGOK tu..inilah MElayu YAHUDI..berani kutuk belakang2 sahaja...bila orang jawap tak berani nak...siarkan...RUPANYA engkau yang suka MAIN BELAKANG...bukan ANWAR..Pengecut TAK BERTELOR..

ladybird berkata...

Masa zaman Anwar sebagai Timb Perdana Menteri & Menteri Kewanganla kes Rasuah bertambah dan DEB tak meningkat. Ape Anwar buat masa tu? Ke duit masuk poket sendiri. No wonderla skrg dia banyak duit walaupon tak berkerja. Dicampur lagi duit dari Yahudi....

Anwar Pengecut sebab takut untuk dibicara KES LIWAT!

Unknown berkata...

Yusuf kalau kau tatau baca quran, tatau baca Jawi kau jangan salahkan kerajaan atau org lain kerana kebodohan kau tuh. Aku org melayu aku tau baca quran, aku tau baca jawi. Semua terima kasih kpd sistem pembelajaran negara. Nak suruh aku cakap bahasa arab pun bule. Lepas ni kalau ada rezki nak belajar bahasa cina pulak.

Kalau nak main blog reti, takkan nak belajar baca jawi dengan mengaji kau tak reti?

_> Masjid mana pulak yg tak benarkan pembelajaran? kau ni buat fakta sesat dan fitnah yg lagi menyesatkan kau dalam kancah dosa. patut kau ni tak bule baca quran, panas kot. KAT MASJID UMAH AKU NIH TMN SETIAWANGSA SIAP ADA CLASS MENGAJAR BUDAK2 MENGAJI. MENGAJAR AGAMA TAUHID n FIQH. kalau kau tak pecaya kau datang la sini tgk. MASJID UMAH KAU JE YG TAKDE ORG KOT PASAL BANYAK ORG MCM KAU YG TAK MALAS NAK JEJAK KAKI KE MASJID

Nampaknye yg pengecut bukan Anwar sahaja, tapi dengan enkau sekali kerana membuat tuduhan fitnah. Aku bule buktikan melayu bukan bodoh mcm yg kau cakap tu. masjid bukan hina mcm yg kau cakap tuh.

Masjid tmpt beribadah menyebarkan ilmu bukan buat ceramah politik mcm puak2 kau selalu buat tuh.

TebuHitam berkata...

orang tak pandai baca al-quran,tak pandai baca jawi kenapa salahkan UMNO.itu adalah salah didikan awal dari ibu bapa dan ada juga pada salah orang itu sendiri yg malas nak mengaji al-quran.

Masih ada lagi manusia bodoh yang masih menyalahkan pihak lain seperti Yusof nie.

kau memang buta mata dan buta hati.
mohon bertaubatlah saudara!!

Nasionalis1982 berkata...

Yusof harus bertaubat !

Memalukan orang nogori saja.