MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

12 Sep 2009

YB Rodziah Buat Laporan Polis Terima Ugutan Rogol

SHAH ALAM, 11 Sept (Bernama) -- Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Wanita, Kebajikan, Sains, Teknologi, Inovasi dan Kebudayaan Selangor Rodziah Ismail Jumaat membuat laporan polis berhubung ugutan rogol yang diterimanya ketika sesi dialog bersama penduduk Seksyen 23 di sini, berhubung isu pemindahan kuil pada Sabtu lepas.

Rodziah membuat laporan polis di ibu pejabat polis daerah Shah Alam di Seksyen 11 di sini, kira-kira pukul 12 tengahari tadi iaitu kira-kira seminggu selepas sesi dialog itu.

Exco Selangor itu berkata laporan itu dibuat kerana bimbang keselamatan diri, keluarga dan kakitangannya terancam.

"Saya hadir sebagai Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Batu Tiga serta panel dialog bagi menjawab persoalan yang dibangkitkan tetapi menerima kata kesat dan ugutan rogol dari pihak yang menimbulkan kekecohan ketika sesi dialog berjalan," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Shah Alam ACP Noor Azam Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan itu dan memberi jaminan akan menyiasat perkara berkenaan.

sumber - bernama

4 ulasan:

rizuan mh berkata...

hehe agak-agak, suami dia tercabar tak dgn ugutan tu?? agak-agak dia kisah tak?? bimbang ke??

hehe...he knw better his wife..hehe

Shah berkata...

She is not a artist who pretty like Angelina Jolie, Sophia Loren. Only crazy man who is willing to do that. Something wrong with her that is why is having sex problem.

Mohd berkata...

Sapelah dungu yg nak rogol tuh yer?

bukan lah pasal ape.. aku nie laki.
tgk gaya gedebab dia tuh, kangkang kasik free pun org takmoh ha.. bule muntah tak benti2 nanti.. lepas tuh muka tuka kaler hijau.

tapi org pkr nih mmg pelik2 semua

iKAnBUNtal berkata...

huyoo...
sapelah yg hingin kat dia tuh...
dah gilo ke......
macam tu pon nak...heee..