MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Sep 2009

Liwat : Anwar sudah tidak sabar mahu gugurkan kes!



Oleh Warisan@Pahang

DSAI akan menghadiri sesi mahkamah tinggi di Kompleks Mahkamah Jalan Duta esok 2hb September 2009(Wednesday),bermula jam 9 pagi.
Mahkamah antara lain akan mendengar permohonan DSAI untuk mengenepikan pertuduhan fitnah terhadap beliau. (Sumber : BlogAnwar)

(Kata Waris Pahang :
-Menurut laman blog Anwar bahawa beliau akan hadir ke Mahkamah Tinggi pada 2 September untuk minta digugurkan kes liwat.

-Sungguh mudah si Anwar mahu melepaskan diri tanpa dibicara sedangkan si Saiful sudah tunggu lama.

-Pepatah Melayu ada mengatakan "Berani Kerana Benar Takut Kerana Salah". Kenapa Anwar beria-ia sangat mahu menggugurkan kes ini?.

-Seandainya sememangnya fitnah maka berjuanglah habis-habisan dengan bukti-bukti kamu di mahkamah dan bukannya mahu mengelak dengan pelbagai alasan.

-Bagaimana kalau mahkamah menolak permohonan Anwar untuk menggugurkan kes?. Apa pula drama yang akan dibuat oleh Anwar dan siapa pula pelakon-pelakon setia Anwar?.

-Harap mahkamah dengar luahan rakyat yang sudah tidak sabar mahu mendengar perbicaraan kes liwat tersebut.

-Harap mahkamah mendengar suara Saiful mangsa yang dizalimi yang mahukan kes ini dibicarakan. "Allah memakbulkan doa orang yang dizalimi".

-Di bulan Ramadhan yang mulia ini, sama-samalah kita berdoa kepada Allah supaya kes liwat ini dibicarakan).

sumber - warisan@pahang

Tiada ulasan: