MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

29 Ogo 2009

Untuk siapa kuil di seksyen 23 ?

Oleh The Unspinners

Penduduk Seksyen 23 bersama NGO-NGO akan mengadakan demo dari Masjid Shah Alam ke bangunan SUK selepas solat Jumaat bagi membantah pembinaan kuil di kawasan mereka.

Seksyen 23 Shah Alam adalah kawasan hampir 100% Melayu tetapi kerajaan Selangor memaksa ke atas mereka dibina sebuah kuil Hindu.

Kerajaan Selangor dipimpin seorang Melayu PKR bernama Khalid Ibrahim serta disokong kuat oleh pemimpin PAS yang merupakan wakil rakyat Shah Alam, Khalid Samad dan ADUN PKR untuk Batu Tiga Shah Alam, Rodziah mahukan kuil diubah bina dari Seksyen 19 ke Seksyen 23.

Kami percaya ketiga-tiga mereka orang Islam yang berdegil terhadap bantahan penduduk setempat Seksyen 23. Mereka seolah-olah tunduk kepada kehendak exco untuk kuil Dr Xavier Jeyakumar.

Bukan saja itu, mereka berdalih-dalih dalam hal ini. Rodzaih didapati menipu pula.

Baguslah bawah PR, Shah ALam kawasan Melayu sudah ada rumah urut, arak sudah boleh jual, dan kuil Hindu paling banyak. Orang Hindu tak sampai 4-5% penduduk Shah Alam. Dalam satu seksyen di Shah Alam, ada hampir 10 kuil-kuil kecil Hindu.

Kuil ini untuk Khalid kah?

sumber - the unspinners



4 ulasan:

mail lambong berkata...

jangan laa buat fitnah...

buat bertambah benci orang dekat UMNO..kesian dekat UMNO..ada apa-apa je mesti orang tuduh UMNO..


dok senyap-senyap dah laa...ikut saluran yang sah kalau tak puas hati..

Shah berkata...

Kuil adalah utuk Khalid punya sahabat Nuar supaya nak asap bontot anak Melayu sebelum dia bedal. Bedal bontot kan lebih sedap nak sedap asap banyak baru bedal

Shah berkata...

Kuil adalah utuk Khalid punya sahabat Nuar supaya nak asap bontot anak Melayu sebelum dia bedal. Bedal bontot kan lebih sedap nak sedap asap banyak baru bedal

Unknown berkata...

Nie gerakan anti -khalid yg diketuai oleh Azmin untuk meminta khalid letak jawatan. kasik ganti org lain.

Tuka MB sebelum PR digugurkan.

Jangan salahkan BN kalau org PKR sendiri yg anti dengan Pemimpin PKR