MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

22 Ogo 2009

Surat misteri ? - Kenapa koroner layan permintaan Gobind ?

Oleh The Unspinners

Nampaknya, koroner terlalu melayan teori-teori konspirasi dan tekaan-tekaan yang tidak berasas dan berbukti. The Unspinners sudah lama merasai perkara ini sejak saintis DNA Dr Seah melayan soalan-soalan spukulatif Gobind. Kami hairan kenapa koroner dan pihak pendakwa melayani kereneh-kerenah bodoh sebegini.

Gobind mengeluarkan surat misteri tatakala pihak-pihak pakar sudah memberi keterangan dan semuanya tidak memihak kepada konspirasi dan fitnah yang dibuat oleh DAP terhadap SPRM. Kenapa Gobind tidak mengeluarkan surat ini pada awal-awal Inkues tatpi dikeluarkan tatakala kes tidak mencapai seperti yang mereka kehendaki?

Sebelum kes bermula, tiada sesiapa yang mengenali dan bercerita mengenai Hishamuddin. Surat misteri menggunakan nama Hishamuddin selepas keterangan penagwal bahawa mereka nampak Hishamuddin keluar pejabat pada pukul 6 pagi dan mereka anggap dia sebagai orang terakhir meninggalkan pejabat.

Padahal Tan Boon Hwa telah membuat kenyataan menjumpai Teoh di pantry pada pukul 6:15. Tetapi kenapa akhbar seperti The Star, Sun, Sin Chiew Jit Poh dll sewaktu dengannya menggembar gemburkan Hishamuddin sebagai orang terakhir?

Surat Malaysia Today hanya mendedahkan apabila fakta ini diketahui ramai.

Kemudian mereka membuat cerita yang mudah direka dan predictable. Mereka menuduh Dr Khir Toyo bersekongkol dengan SPRM. Buat apa ulang sesuatu yang orang ramai tahu bahawa UMNO memang sedang usahakan untuk ambilalih Selangor. Itu semulajadi parti yang bersaing.

Jawapan Khir Toyo dengan mudah menafikan tuduhan mereka semua. Memang benar ianya seperti orang lemas yang mencari tempat pautan.

Baiklah, kalau surat layang misteri boleh dilayani, blog ini menyatakan bayi yang dikandung oleh tunang Teoh mungkin sekali bukan kepunyaan Teoh tetapi Ean Yong. Anggap blog ini sebagai surat layang dan sila etak dan bawa tuntutan ini kepada koroner. Blog kami berhap untuk dilayani seperti juga surat layang Gobind.

Polis perlu siasat samada bayi itu kepunyaan Teoh atau Ean Yong untuk memastikan tiada sangsi dan wah sangka seperti juga tuduhan konspirasi yang dilakukan oleh Malaysia Today dan mungkin sekali surat misteri. Jika bayi itu bukan anak Teoh, maka ini memungkinkan Teoh hadapai tekanan dan ianya dilakukan oleh Tan Boon Hwa.

sumber - the unspinners



3 ulasan:

bigben berkata...

Entah2 tak mengandung, jerangkap samar la tuh...

eXception berkata...

Koroner pun dua kali lima dgn Gobind...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Unknown berkata...

Biasalah. Inilah nama dia campur tangan politik dan salah guna kuasa yg digembar gemburkan oleh PR kpd kerajaan.

Padahal Paku Dulang Paku Serpih. Mengata Org dia yg ......