MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

22 Ogo 2009

Saya sedia bayar tuntutan RM66.67 juta - Khalid Ibrahim

SHAH ALAM – Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sedia membayar tuntutan daripada Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB) sebanyak RM66.67 juta sekiranya keputusan yang dibuat mahkamah kelak tidak berpihak kepada beliau.

Abdul Khalid berkata, peguamnya juga telah memfailkan tuntutan ra- yuan kepada mahkamah tersebut dan tarikh perbicaraannya akan ditetapkan tidak lama lagi.

“Saya menerima perkara ini dan saya telah membuat persediaan kewangan untuk menentukan bahawa perkara ini dapat dilakukan dan diselesaikan.

“Itu adalah satu perkara yang saya jangkakan berlaku dan saya telah membuat persediaan untuk menghadapi keadaan begini,” katanya pada satu sidang media semalam.

Dalam pada itu, beliau juga telah mengeluarkan saman balas terhadap BIMB dan akan dibicarakan pada 16 September ini.

“Saya percaya kalau dibicarakan kedua-dua pihak BIMB dan saya bertanggungjawab, jika BIMB menang dalam perbicaraan selepas rayuan, saya kena bayar. Jadi BIMB pun kena sedia kewangannya juga,” katanya.:

Beliau berkata demikian selepas Majlis Menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) Projek Selangor Science Park Cyberjaya antara Q-Cell (M) Sdn Bhd Metro Kajang Holding Berhad dan Andaman Realty Sdn Bhd.

sumber - sinar


5 ulasan:

kassim pantalon berkata...

Amboi banyaknya duit ,ini salah guna kuasa ke sewaktu memegang jawatan dalam Gutrie.Patutlah Nuar dok himpit
nak mintak duit sikit..tolong kawan-kawan.

nalapambu berkata...

Banyak duit MB tu, Tibai semasa berkuasa dalam UMNO dulu.

Pemimpin2 UMNO atau ex-UMNO semuanya kaya2 - JUTAWAN.

Mohd berkata...

66 juta? mati hidup balik pun blom tentu aku bule carik 66 juta nak bayar. Kalau ada pun blom tentu nak bayar balik.. kekeke.. buat ape kasik bank.. baik belanja.

TAPIKAN ..Cuba tanya ustad yg mahir dengan perihal investment, spt Ustad Zaharuddin www.zaharuddin.net

Apa hukum membeli saham dengan duit 'Loan'
Haaaaa korang nak tua ape jawapan dia? kau org email la kat ustad tuh sendiri.. aku malas nak sebut. kang tersilap sebut bahaya.. posa nih.

eXception berkata...

Mana dia nak cari duit bayar hutang tu? Agaknya tu la plan dia nak keluarkan duit baitulmal... Dah la duit rakyat habis kena songlap...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Shah berkata...

Inilah akibatnya semasa menjadi CEO Guthrie bagaimana TS Khalid pinggirkan Melayu bijak pandai. Ini lah balasannya menganiaya kaum Melayu sendiri hingga TS Khalid kena tanggung malu. Letaklah jawatan MB kaki hutang, bos dia pulak kaki bontot