MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

18 Ogo 2009

Siapa dalang rumah urut di Shah Alam ?


Oleh Selangordaily

Shah Alam yang sebelum ini tida pub, panggung wayang dan rumah urut unisex sudah mencipta sejarah apabila sebuah rumah urut atau massage center pertama di buka di Seksyen 23 Shah Alam.

Seksyen 23 sebelum ini terkenal akibat kontroversi kuil Hindu yang mendapat bantahan penduduk turut mempunyai mercu tanda baru, Pusat Kesihatan Sri Maiya.

Menurut mereka yang pernah mengunjungi Rumah urut ini, selain menawarkan perkhidmatan urut biasa terdapat juga tawaran urut batin (urut kemaluan lelaki) dengan bayaran tambahan sebanyak RM 30.


Salah seorang penduduk di situ mendakwa rumah urut ini didalangi oleh seorang pemimpin PKR Shah Alam yang berketurunan India.

Rumah Urut Sri maiya ini beroperasi di No 47-B, Jalan Pelabur B, Seksyen 23/B, 4300 Shah Alam.

Kemunculan Sri Maiya di Shah Alam ini menimbulkan tanda tanya kerana EXCo Kerajaan Negeri, YB Ronnie Liu pernah membuat kenyataan dalam sidan DUN Selangor bahawa tiada satu pun lesen baru dikeluarkan untuk premis sebegini sejak 2007.

Apakah ia tidak berlesen?

Lebih aneh ia berada berhampiran Pejabat Khidmat DUN Batu Tiga milik YB Rodziah yang berada di permis No: 93, Jalan Pelabur 23/B, Seksyen 23,40300 Shah Alam, Selangor.

sumber - selangordaily



2 ulasan:

Unknown berkata...

Ok la tuh Org Shah Alam mmg menanti2kan perubahan2 positif mcm ni.

Sure org2 lain di kawasan selangor rasa iri hati kerana benda2 mcm ni belom ada di tmpt kau org.

Tapi tunggu je lah. teruskan menyokong Kerajaan PR. Semua Pusat maksiat, judi, akan diperluas dalam masa2 yg akan datang.

Shahrul berkata...

dalam banyak banyak perbuatan ... kerja jahatlah ... paling senang nak buat .. sebab tada pk betul atau salah .. ataupun dosa atau pahala ... bg mereka .. smua itu sama sahaja ...

tp bagi sesiapa yang sentiasa mengingati "Penciptanya" ... sure akan tahu natijah dan kesan dari perbuatan tersebut.

tiada manusia yang kebal dari kuasa, wanita atau harta ... (3 TA yang wajib ada pada lelaki) semua akan ditinggalkan apabila sampai suatu masa nanti. Sementara masih hidup dan berkuasa .... "dia" lupa yang sebenarnya dia di uji oleh "penciptanya". Siapa kita untuk mengatakan seseorang itu layak masuk syurga atau neraka ? Hanya sebab berserban, kita tunduk padanya ... entah lahh .. lain manusia lain pandangannya ... Kita yang hanya insan yang tidak mempunyai apa apa hanya mampu "menggeleng" kepala, tetapi tidak pada mereka, yang kononnya ada kuasa, wanita dan harta, ... sampai bila boleh bertahan ?? Kita dari tanah .. dan kepada tanah jugalah kita pergie nantie ...

Sementara kita yang masih waras ini .. sentiasa lah ingat pada Allah ...

Biar berbeza pendapat ... tetapi janganlah pula mempersendakan agama islam itu sendiri ..., fahamilah hukumnya ...

"Dan orang Yahudi dan Nasrani tidak akan rela kepadamu (Muhammad) sampai engkau mengikuti
agama/tatacara mereka..." (QS. Al-Baqarah [2]: 120)