MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

31 Ogo 2009

Melayu PR Selangor sokong IFC ?

Oleh GAP

perhatikan fakta ini.

antara 14 perkara tuntutan pendokong IFC adalah :

TUNTUTAN KE 8 IFC

kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadah orang bukan islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang sama untuk masjid. kerajaan juga perlu membenarkan pembinaan rumah-rumah ibadah orang bukan islam tanpa perlu adanya peraturan-peraturan tertentu (ie: keluasan dan saiz.sebelum mac 2008 kerajaan barisan nasional menghadkan keluasan pembinaan rumah ibadah sekadar 0.4ekar sahaja )

SIAPA PENDOKONG UTAMA IFC ?

IFC adalah satu gerakan antai islam yang cukup tersusun. ia adalah gabungan ngo-ngo dan seluruh pertubuhan agama di malaysia yang punyai tuntutan cukup radikal untuk menghapuskan secara halus hak islam di malaysia.

ronnie liu,sivarasa rasiah,elizabeth wong,teresa kok,tian chua antara penggerak utama gerakan IFC nasional. di selangor mereka bergabung dalam pembentukan exco kerajaan negeri. 5 exco negeri kerajaan pakatan selangor adalah player utama IFC. xavier jayakumar,ronnie liu,teresa kok,elizabeth wong dan ean adalah kristus tegar.ulang kristus tegar. 5 mangkok ini berjaya menguasai pentadbiran kerajaan negeri walaupun menteri besarnya adalah melayu. memburukkan lagi keadaan apabila 5 exco melayu/islam pakatan sekadar menjadi mangkok hayun menuruti sahaja apa juga desakan kumpulan IFC.

BERJAYAKAH IFC DI BAWAH PAKATAN SELANGOR ?

mereka bukan sekadar mengecapi kejayaan, bahkan mereka berjaya menundukkan seluruh adun melayu di selangor dan bertindak sebagai kuasa pemutus.

cuba kamu perhatikan tuntutan IFC di atas. berjayakah mereka mendominasi keputusan kerajaan negeri ? jawapannya ya.. disini gap sertakan buktinya.

pada 9 hb jun 2008, kerajaan pakatan rakyat selangor yang tediri daripada PAS,PKR dan DAP telah meluluskan satu ketetapan untuk menghapuskan peraturan menghadkan saiz pembinaan rumah ibadah bukan islam. dibawah ketetapan ini rumah ibadah bukan islam boleh dibina melebihi 10 ribu kaki persegi.

dr vaxier jayakumar juga telah berjanji memberikan dana dan peruntukan tambahan sebanyak RM3 juta setahun kepada rumah ibadah bukan islam. sekali lagi tuntutan IFC nombor 8 berjaya dilaksanakan di bawah pakatan selangor. pas for all dan justice for all.

mengikut statistik di selangor penduduk islam berjumlah 4 juta orang dan jumlah masjid yang sedia ada sekitar 780 buah sahaja. manakala penduduk selangor yang beragama hindu berjumlah 700 ribu dan jumlah kuil yang berselerakan dikabarkan berjumlah 1000 buah.

HARI INI..

perencanaan halus musuh islam berjaya dilakukan. lebih memilukan apabila seluruh adun melayu pakatan selangor sekadar mendiamkan diri. mana pergi suara kononnya jagoan melayu di kalangan adun pakatan ? hasan ali,azmin ali,yakop sapari,suhaimi safie,dr rani,saari sungib,iskandar samad dll ? buta sudahkah hati kamu !

pada waktu aku menulis artikel ini, keputusan nya telah memihak kepada kumpulan IFC. sebuah kuil besar berkeluasan 20 ribu kaki persegi akan dibina di kawasan 80% melayu. lebih sial apabila kuil ini jaraknya tidak sampai 200 meter daripada surau.

3 puaka bangsa khalid ibrahim,khalid samad dan rodziah menepis dan berhujah gampang. jawapan politik maha bangsat diberikan, tiada langsung sekelumit perasaan kesal atas tindakan maha sialan .

membodohkan akal penduduk dengan memberikan jawapan sial cukup menyakitkan hati. ada maklumat penting aku terima..sms ini cukup berbisa.

adakah benar, kiranya mereka (IFC) melepasi dugaan krisis pembinaan kuil besar di seksyen 23 shah alam, MAKA KEJAYAAN INI AKAN DIJADIKAN PLATFORM UNTUK MEMBINA SEBERAPA BANYAK LAGI GEREJA,KUIL DAN TOKONG BESAR DI KAWASAN-KAWASAN MELAYU ?

sumber - GAP


2 ulasan:

alluqman berkata...

Bukankah Sejarah Nabi Ibrahim telah meruntuhkan Berhala. Tetapi hari ini kita menyediakan tempat berhala. Di Tumpat, Kelantan sendiri terbina berhala yang terbesar di Asia Tenggara.

PERSOALAN SEKARANG...Bukankah kita Wajib menyelamatkan semua umat Nabi Muhamad dari menyembah berhala, tetapi sekarang sebaliknya.

Sebagai seorang Islam dari kecil diasuh untuk berdakwah kepada Bukan Islam untuk mengenal penciptanya.Tetapi kini orang yang mengajar saya sendiri terkebil-kebil bila saya menayakan persoalan ini...Yang mana patut saya ikut sebagai seorang ISLAM....???

Dulu ada jawapan.... kini cuma O.I.C. saja....

Jawapan anda bagaimana pula?????

Unknown berkata...

yg buat lagi parah tuh, Org Melayu @ islam sendiri yg suruh buat berhala2 tuh semua.

Lepas tuh Jerit Jihad, jerit Keadilan

jadah nate ..