MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

4 Ogo 2009

Majalah The Economist gelar Anwar The Chameleon, kenapa tak saman ?

Oleh The Unspinners

Semalam Anwar menuntut Tan Sri Muhyiddin dan Utusan Melayu menarik balik kenyataan Anwar pembelot bangsa. Jika tidak, dia akan saman sebanyak RM100 juta. Baik pi saja. Apa takut. Dia pun ada banyak tuduh macam-macam. Fikirlah ...

Pertama, Anwar yang sebenarnya patut tunjuk sebab kenapa dia tidak patut dipanggil pembelot bangsa. Dia telah melakukan huruhara. Dulu dia kata lain dan kini dia kata lain. Sekarang dia sanggup lakukan apa demi politiknya.

Kedua, dari dia saman Utusan dan Muhyiddin, lebih baik dia saman majallah The Economist yang kini memanggilnya sejenis binatang reptilia yang dipanggil Chameleon. lGi banyak duit dia boleh dapat. Dia lebih terjamin dapat kononnya mahkamah yang lebih adil di luar negara. Kenapa dia tak mahu?

Ketiga, sebabnya pasal dia tau dia akan masuk penjara tak lama lagi kerana kesalahan meliwat. OLeh demikian, ini adalah peluang untuknya dapat keluar masuk penjara dan dapat dilihat pengikutnya. Mereka akan mai ramai-ramai untuk tidak memastikan Malaysia tidak henti-henti dengan demonstrasi seperti tahun 1998-2000.

Keempat, Utusan dan Muhyddin bukan orang pertama nak disaman tetapi ke-10. Jumlahnya semua sudah total RM634.52 juta. Ini termasuk Dr Mahathir yang mahu disaman RM100 juta tapi telah diketepikan. Juga termasuk Allahyarham Khalid Jefri yang dia menang sebanyak RM4.52 juta. Entah dia bayaq ka tidak. Anwar pun turut juga saman Saiful tapi tak dinyatakan jumlah.

Mereka yang ada saman dia cuma Dato Mat Zain Ibrahim sebanyak RM30 juta dan Tan Sri Musa Hasan yang dipercayai berjumlah RM5 juta. Net net untung Anwar lagi, boleh kaya RM500 juta kalau semua tu menang.

Kami The Unspinners dah tau lama pasai ni. Malah kami dah siapkan senarai saman-saman Anwar di sidebar. Tak heran langsung. Lawan Utusan/Tan Sri lawan!

sumber - the unspinners


3 ulasan:

Shah berkata...

Dia tak berani sama Nalla, Ezam. Mereka ini dah tahu Anwar manusia paling busuk. Main pun ikut bontot yang busuk. Sifat semula jadi nak menghacurkan Melayu dan Islam yang hina dan pijak oleh DAP. Sanggup jadi boneka DAP asalakan Anwar untung

Shah berkata...

Dia tak berani sama Nalla, Ezam. Mereka ini dah tahu Anwar manusia paling busuk. Main pun ikut bontot yang busuk. Sifat semula jadi nak menghacurkan Melayu dan Islam yang hina dan pijak oleh DAP. Sanggup jadi boneka DAP asalakan Anwar untung

Unknown berkata...

Dia tak berani nak saman Nalla & Ezam kerana mereka berdua ni cukup tahu rahsia anwar. kalau disaman, segala-galanya akan terbongkar di mahkamah & anwar sudah tahu dia akan KALAH!!!! Lebih baik diamkan aja drpd diketahui satu Malaya & dunia.