MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

15 Ogo 2009

Luar urut kaki, dalam urut batin

SUBANG JAYA – Taktik pengusaha yang dikatakan cuba mengaburi mata pihak berkuasa dengan meletakkan kerusi untuk khidmat urutan refleksologi di hadapan kedai tumpas apabila serbuan dilakukan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) mendapati terdapat khidmat urutan batin di dalam bilik tertutup yang terletak di bahagian belakang premis terbabit.

Pengusaha juga dikatakan cuba menutup kegiatan haram menyediakan urutan ‘pingpong’ yang mendapat permintaan tinggi di kalangan lelaki hidung belang dengan meletakkan papan tanda perniagaan urutan refleksologi di depan premis kedainya.

Pengarah Bahagian Penguatkuasaan MPSJ, Mohd Zulkurnain Che Ali berkata, bertindak atas maklumat awam, pihaknya memecah masuk sebuah premis pusat kecantikan dan kesihatan di 15/4d di sini.

Kata beliau, hasil pemeriksaan mendapati pengusaha mempunyai lesen perniagaan yang sah daripada MPSJ namun melakukan pelanggaran syarat.

“Kami mendapat aduan daripada pengunjung rumah urut itu sendiri yang mungkin terkejut apabila melihat ada lelaki yang berjalan di dalam premis dengan memakai tuala.

“Hasil serbuan mendapati terdapat perkhidmatan urutan batin disediakan kepada pengunjung dan salah seorang pekerja sedang leka mengurut pelanggannya ketika itu,” katanya

sumber - sinar


3 ulasan:

Santai Zone berkata...

Tindakkan tidak bertanggungjawab ini akan menyebabkan pandangan serong masyarakat terhadap pusat urut refleksologi... terutamanya kepada golongan OKU penglihatan yang banyak menjalankan pekerjaan urutan refleksologi ini....

Tanpa Nama berkata...

ini semua sebenarnya nak rosakkan bangsa melayu dan nak kayakan apek2 tu. mereka memang kerja makan hasil lendir tu.sebab yang aku tau ramai melayu yang melaggan perkhidmatan tu..ISAkan apek2 ni..dia orang nak kaya ramailah minah-minah melayu yang kerja kat situ..

Unknown berkata...

Hidup Ronnie.

Hidup DAP

Hidup PAS

Yam Seng