MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Ogo 2009

Kenapa YB Rodziah paling gelabah???



Oleh Medan Info Kita

ADUN Batu 3, Rodziah Ismail mendahului peranan “melatah” dikalangan Yb Yb dari Selangor setelah Pengerusi GERAK menyerahkan senaskah dokumen aduan penyelewengan oleh seorang wakil rakyat membelanjakan RM375,000 dana peruntukan kerajaan negeri di sebuah DUN.


Semalam Yb Yaakop Sapari juga ada memberikan respon kepada wartawan dengan menyatakan persetujuan serta pendirian beliau bahawa tindakan harus diambil sekiranya dapat dibuktikan ada wakil rakyat menyeleweng dana kerajaan negeri.

Lain Lain wakil rakyat seolah olah tidak ambil pusing diatas tindakan Pengerusi GERAK itu. Cuma ADUN Batu 3 hari ini muncul diakhbar Sinar memberikan pandangannya. Beliau menyahut seruan yang dididik dan disemai oleh pemimpin pemimpin Pembangkang iaitu menuding jari kearah orang lain bagi menutup kesalahan sendiri…! Rodziah seperti menggelabah apabila menyebut tindakan Nazree sebagai “membuat tuduhan statement blanket” dan turut menyatakan pendiriannya bahawa siasatan tak boleh dijalankan kerana ada double standard.

Padahal Nazree memaklumkan bahawa beliau mengambil masa hampir tiga minggu untuk meneliti isi kandungan dokumen tersebut dan mendapat pandangan daripada peguamnya sebelum mengambil keputusan bahawa ada asas untuk dijalankan siasatan.

Beginilah ajaran yang didiperolehi oleh mereka yang menganuti fahaman Anwarisme yang berkiblatkan ajaran pemimpin pembangkang…, jika terkena pada batang hidung sendiri maka dilihat sebagai ada pihak berniat jahat…, tidak adil…, double standard…, dan bermacam macam lagi alasan akan diguna pakai asalkan mereka tidak dipersalahkan.

Pelik juga kenapa Rodziah begitu gelabah sedangkan tidak ada nama yang disebutkan oleh Pengerusi GERAK, Nazree Yunus apabila didesak oleh wartawan tempoh hari.

sumber - medan info kita

1 ulasan:

taipingmali berkata...

YB telah pakai lampin pakai buang sejak berita ini menjadi panas.