MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

10 Ogo 2009

Kena tendang, mengadu kat TKO..mmm



Oleh QasehNuryz, AIDCclub

Hmm..sedikit penjelasan di sini sebab aku bukan ahli TKO dan takkan menjadi ahli sampai bila-bila untuk forum tersebut.Rasanya kami di AIDC takkan ban orang tanpa sebab.Pasti ada perkara keterlaluan yang 'di cuit' oleh pJuang14 sehingga dirinya tertendang keluar? Di chatroll Komuniti Ceria kami tak menghalang siapa pun datang bertandang.Berborak lah apa saja dan kami sentiasa alu-alukan perbincangan sihat.Jika terkeluar dari landasan..sendiri mahu ingatlah.
Buat Pjuang14..History chat anda juga ada tersimpan kemas :)


Lepas ni bak kata salah sorang teman anda..gunakan nick lain pulak.Datang lagi ya bawak bala tentera tapi pastikan kalau dah takde issue/topik/fakta jangan end-upkan perbincangan dengan kata-kata kesat pula :)

Kami dah terlalu biasa dengan seorang chatter guna 2-3 nick lalu merapu meraban di sana.

Tak menjadi kudis.Sukati korang ler.

Tujuan AIDC hanya satu~ Pendedahan tentang SIAPA ANWAR IBRAHIM :P

http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com/


Qaseh,
Moderator AIDC

http://chatroll.com/komuniti-ceria-aidc

sumber - qasehNuryz


2 ulasan:

Unknown berkata...

Yezza Qaseh....

Setuju 200% dengan Qaseh. Sepatutnya mereka yang pernah kena ban ni muhasabah diri kenapa dirinya diban. Kita sebagai Moderator ni bukanlah sesuka hati & sewenang-wenangnya menggunakan kuasa yang diamanahkan untuk memban chaters tanpa sebab musabab yang kukuh.

Kalau dah kena ban tu tak payahlah nak berkokok satu dunia alam maya ni memburukkan orang macamlah dia aje yang ada hati perut.

Kalau dah bahasa & adab tertib macam guna kepala lutut, memang patut pun kena ban. Jangan nak salahkan orang lain pulak.

Komuniti Ceria AIDC bebas berbicara apa sahaja topik asalkan tidak terkeluar dari landasan & kami di sini hanya utarakan Pendedahan tentang SIAPA ANWAR IBRAHIM yang sebenarnya.

TKO memang pilihan yang tepat bagi mereka yang kena ban & pencacai upahan Pakatan Rakyat

Unknown berkata...

kesian Pjuang14. Wakakakakaka.. tuh la org melayu ada adab berbudi bahasa dan bersopan santun. Kalau dok nak memecahbelahkan umat jek.. mmg patut kau kene kick