MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

12 Ogo 2009

Anwar nak cabut lagi ?

Oleh x-pkr

1. Ketawa besar x-pkr pabila tahu AnWAR menuding jari kepada UMNO tentang keselamatan dirinya. AnWAR nak PUTAR lagi. Teman-teman PKR yang ditemui semalam telah menyatakan bahawa AnWAR telah meluahkan kebimbangan mengenai diri dan keluarganya sejak tindakbalasnya mengenai kenyataan TS Muhyiddin.


2. Memang AnWAR bijak merancang dan memanipulasi minda penyokongnya. Beliau mengeksploit kenyataan TS Muhyiddin dengan memberi kenyataan balas dan 'menghangatkan' polemik kenyataan TS Muhyiddin. Cadangan mahu mengambil tindakan undang-undang melonjakkan imej dirinya di kalangan penyokong yang 'kelabu asap'.

3. Manakala di kalangan pimpinan pembangkang, AnWAR menyuarakan kebimbangan mengenai dirinya seolah-olah negara Malaysia ini tiada undang-undang. Bara dikipas beliau dengan kaitkan isu Altantuya dan Teoh Beng Hock! Sedikit masa lagi AnWAR bakal keluarkan kenyataan beliau diancam bunuh. Nak sedap lagi, keluarganya juga turut diancam oleh ekstimis melayu kononnya......

4. AnWAR juga hanya perlu memberitahu 2-3 orang pimpinan tertinggi PKR tentang ancaman bunuh terhadapnya. Kerja menyebarkan berita palsu ini akan dilakukan oleh mereka ini yang konon mendapat '1st hand info' dari AnWAR. Mereka akan syok sendiri kerana kononnya AnWAR amat mempercayai mereka. Maka mereka ini akan bertungkus lumus menyebarkan berita konon AnWAR mendapat ancaman bunuh.

5. Apabila ditanya pimpinan tertinggi PAS nanti, AnWAR akan berkata bahawa budak-budak PKR ni saja yang berlebih-lebih! Beliau nanti akan nyatakann bahawa beliau hanya bimbangkan keselamatan diri dan keluarganya, tidaklah sampai berbunuhan. Maka rendahlah kredibiliti 'budak-budak' PKR di mata pimpinan tertinggi pembangkang.

Kita nantikan saja episod seterusnya, drama lama bakal berulang namun dengan plot yang berbeda. Namun mesejnya tetap sama. AnWAR bakal melarikan diri setelah segala usahanya nanti tidak berjaya.......;

sumber - x-pkr

1 ulasan:

Unknown berkata...

Anwar itu lah yg extremist sebenarnye yg telah lama mengancam keselamatan negara aku, rakyat aku, bangsa aku, dan agama aku.

Aku Berdiri di belakang Muhyiddin yg memanggil anwar pengkhianat melayu.
SAMAN LAH AKU ANWAR