MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

25 Ogo 2009

Anwar Hipokrit


++video setakat ini sahaja++





5 ulasan:

wénkt berkata...

seronok dgn keluarga.

siap goyang2 kepala, cium pipi kiri kanan lagi.

lepas tu, pakai balik pendakap leher sendiri

hehe cool

wénkt berkata...

seronok dgn keluarga.

siap goyang2 kepala, cium pipi kiri kanan lagi.

lepas tu, pakai balik pendakap leher sendiri

hehe cool

wénkt berkata...

sorry. last 2min20sec

maha2020 berkata...

Assalamualaikum Tn AIDC n team,

Sy cadangkan agar dipecah2kan video ini kepada bahagian2 yg bersesuaian di masa akan dtg. spt bab temuramah dgn BBC sokong murtad, hindraf, anwar sihat etc.

wassalam

Mohd berkata...

nih kalau penyokong tegar n taksub tgk video nih mesti dia kata video nih dah di super-imposekan.. atau ape2 lain2 alasan.

Anwar lah kepala menipu berlakon dengan balut leher kene usung dengan kosi roda.

Lepas tuh diikuti dengan Ronnie punya pembantu yg cakap MACC serang dia sampai balut satu kaki. nak jalan siap kene pakai besi supporter.

Lepas tuh pulak lagi Gobala keling pun skang sudah pandai balut tangan, tak bule jalan kene usung sana sini..

sampai menjadi ikutan haa trend si nuar nih