MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

2 Jul 2009

Skandal Ahli Parlimen PKR bakal terbongkar

Oleh x-pkr

1. Seorang teman akrab dalam PKR yang ditemui di KL semalam meluahkan rasa yang amat kecewa terhadap AnWAR semalam. Beliau memaklumkan satu nota bantahan telah dihantar kepada AnWAR berkaitan salah laku moral seorang Ahli Parlimen PKR di negeri Pakatan Pembangkang di utara tanahair.

2. Ahli Parlimen PKR tersebut semasa kunjungannya ke Indonesia yang lalu telah dibuktikan mengunjungi Pusat Karaoke dan SPA Alexis di Ancol, Jakarta. Maklumat tersebut telah dikirim melalui pos kepada seorang ahli PKR di utara tanahair, dipercayai oleh rakan Ahli Parlimen tersebut yang sama-sama berkunjung ke pusat tersebut.

3. Pengadu tersebut telah berjumpa AnWAR di Yayasan Aman, Penanti dan menunjukkan 'maklumat' tersebut. AnWAR dengan nada terkejut melahirkan rasa terkejutnya serta berjanji akan menyoal Ahli Parlimen tersebut. Namun hingga kini perkara itu masih tiada apaa-apa tindakan dari AnWAR.

4. Pengadu telah tiga kali membawa perkara ini kepada AnWAR dan yang terkini beliau (di Yayasan Aman) memaklumkan kepada pengadu tersebut adalah perkara biasa orang muda mengunjungi SPA (bukan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam he..he..he) dan karaoke. Pengadu menyanggah saranan AnWAR dan menyatakan ini adalah persoalan moral.

5. AnWAR terus mengarahkan pembantunya di Yayasan Aman memanggil temujanji yang seterusnya. Menurut pengadu, beliau amat kecewa dengan saranan AnWAR yang mengambil mudah persoalan moral salah laku Ahli Parlimen PKR.

Pengadu menunjukkan 'maklumat' tersebut kepada penulis, namun enggan menyerahkan kepada penulis 'maklumat' tersebut mahupun salinannya, w/pun puas dipujuk! Pengadu memberi izin kepada penulis menyiarkan cerita ini dengan harapan ianya menjadi pengajaran kepada semua agar sentiasa menjaga sahsiah walau di mana sekalipun. (difahamkan oleh seorang ahli PKR lain, maklumat tersebut didedahkan berkaitan dengan pemilihan di Kongres PKR nanti....)

sumber - x-pkr


Tiada ulasan: