MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

30 Jul 2009

Saya "Diperlihatkan" Saya Tinggalkan Anwar - Ezam


++video setakat ini sahaja++





1 ulasan:

AnTi AljUbuRi berkata...

Sepatutnya ada pihak yang berkerja kuat untuk membela Saiful dalam ceramah ceramah mereka sebagaimana al juburi dan pencacainya menggunakan pentas politik saban hari dan malam untuk membela al juburi secara tak langsung mendatangkan fitnah kepada anak muda yang menjadi mangsa kesongsang al juburi.

Dengan segala kemudahan yang ada sepatutnya pihak tertentu berusaha keras untuk menjawab dan membetulkan presepsi rakyat yang dipesongkan oleh al juburi dan kuncu kuncunya.

Blog hanyalah medan yang terhad kepada pembaca yg mempunyai jaringan IT, bagai mana mereka yang tidak punya acess maklumat electronik??

Usaha menyanggah presepsi salah yang disebarluaskan oleh PKG (Pakatan Kongsi Gelap) yang terdiri dari Gangster dan samseng kampung bersama pak lebai dari Parti Anggok Sahaja, seharusnya telah bermula menyusuri like ke PRU 13..

Ayuh gerakan segala jentera untuk membetulkan presepsi salah yang melanda pemikiran rakyat hasil kelicikan al juburi, supaya rakyat tidaklah membuat keputusan yang salah!