MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

14 Jul 2009

Kegemaran Anwar suka mengurut


Oleh : The Unspinners

Baru-baru ini, kecoh mengenai khabar Anwar diurut oleh seorang lelaki lembut tersiar di TV Thailand. Perkara sedemikian tidak ada apa-apa kepada orang biasa tetapi adalah kurang manis bagi seorang pemimpin. Ini hanya menunjukkan kesukaan Anwar diurut adalah sesuatu yang diketahui ramai hingga ke Thailand.

Mengurut adalah antara taktik Anwar menjerat anak-anak muda hensem ke dalam perhubungan seks luar tabii. Anwar memang terkenal dengan kebolehan memujuk rayu. Itu yang dia mempunyai ramai pengikut dan penyokong hingga boleh membuat permuafakatan antara parti-parti yang sering bertelagah.

Kebolehan ini juga digunakan untuk menggoda anak-anak muda hensem berkulit bersih. Mula-mula dia meminta tolong diurut dengan pelbagai alasan sakit belakang atau tengkok. Dia mula bermain kata-kata untuk menghilangkan tension mereka. Setelah ia menjadi sesuatu yang lumrah, dia mula memujuk dan menggoda mereka.

Menurut sumber dari dalam PKR, orang yang paling suka mengututnya adalah Azmin Ali, Naib Presiden PKR. Anwar tidak malu untuk memberitahu ramai, memuji dan menyatakan kesukaannya kepada urutan Azmin. Sesiapa yang sering melihat Azmin dan Anwar sama-sama berucap di atas pentas akan sedar Anwar suka bergurau mengusik Azmin.

Semasa kes 1998, isteri Azmin, Shamsidar Tahrin telah didedahkan mempunyai hubungan seks dengan Anwar Ibrahim. Itu yang tilam yang diusung pergi balik mahkamah. Malangnya ada masaalah teknikal dengan bukti DNA yang ingin dipersembahkan.

Jika perkara ini tidak berlaku, kenapa hingga hari ini Shamsidar tidak dibenarkan datang ke rumah oleh Kak Wan? Bukan saja Shamsidar, termasuk juga Sukma, Mior Razak dll. Kalau sesiapa masih ingat, Shamsidar adalah salah seorang yang telah diintip oleh Umi Hafilda pergi ke kondo Tivoli Villa, Bangsar tempat Anwar bercengkerama.

Berbalik kepada cerita Azmin mengurut Anwar. Pada satu kala, Azmin selalu mengurut Anwar di pejabat dalam bilik Anwar. Sumber tidak pula beritahu mereka menyewa bilik hotel seperti yang pernah dilihat Anwar selalu menyewa bilik di Saujana Subang dahulu untuk bertemu Sukma.

Bilik Anwar akan ditutup dan tiada sesiapa dibenarkan masuk. Sumber tidak pernah dapat terlihat atau terdengar apa yang dibuat oleh Azmin dan Anwar. Selalunya mereka berada dalam bilik untuk satu jangka masa yang agak lama. Bila mereka keluar dari bilik, aksi mereka berdua cuba dibuat-buat natural. Kadang-kadang disedari rambut mereka agak ronyok sedikit.

Anwar, Azmin dan Shamsidar pernah digelar oleh Tiga Serangkai oleh satu kumpulan berkecenderungan tertentu yang sering berlegar satu masa dahulu di Citi Square Kuala Lumpur.

sumber - the unspinners


Tiada ulasan: