MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

4 Jul 2009

Illuminaty dan Anwar Ibrahim

Oleh Emang Psychotic Killer, AIDCclub

Sejarah Illuminaty :

Pertubuhan ini ditubuhkan oleh Adam Weishupt pada tahun 1776M. Beliau yang merupakan salah seorang daripada anggota Freemasonary telah murtad daipada agamanya kristian lalu menubuhkan pertubuhan ini. Sebelum itu, pada tahun 1770M beliau telah didatangi oleh tokoh-tokoh Yahudi Jerman untuk menarik beliau ke dalam sarang Freemasonary. Beliau yang juga sebagai profeser Theology di University Angold Stadt, jerman telah menganut fahaman atheisme.


Perkataan Illuminaty dinisbahkan kepada salah satu daripada kumpulan yahudi iaitu kumpulan Freemasonary yang dianggottai oleh golongan bijaksana Yahudi. Manakala di dalam bahasa arab pula Illuminaty bermaksud al-Nuraniyin. Mereka menamakan Illuminaty sempena nama iblis yang merupakan pemerintah tunggal alam ini.

Pertubuhan ini telah mendapat sokongan daripada Rothschild yang merupakan gedung kewangan yang dikuasai oleh Yahudi. Perkataan illuminaty pula diambil daripada Lucifer (Iblis) yang bererti "Pemegang Cahaya". Beliau membuat helah bahawa dunia ini patut diperintah oleh orang yang benar-benar berwibawa sahaja, maka beliau telah berjaya memujuk lebih kurang dua ribu orang untuk menjadi pelaksana kepada agenda yang telah dirancang olehnya dengan disokong oleh anggota Freemasonary peringkat tinggi.

Pengikut-pengikut ini yang memang berkemahiran dalam semua aspek kehidupan telahpun membina markaz-markaz sulit di seluruh dunia yang diberi nama sebagai 'Lodges the Grand orient" untuk melaksanakan apa yang telah dirancang oleh pihak tertinggi (Freemasonary/Zionisme).

Menurut perancangan tersebut, agen-agen Illuminaty perlu melaksanakan perkara tersebut :

1.Gunakan rasuah-rasuah berupa wang dan seks untuk menguasai orang-orang yang telah menduduki tempat-tempat tinggi dalam pelbagai jawatan kerajaan seluruh dunia dan lain-lain bidang usaha manusia. Setelah mereka termasuk dalam perangkap ini maka tundukkan mereka dengan pelbagai "Black-mail (ugutan membocorkan rahsia keaiban) dan ugutan kewangan ataupun ugutan untuk mencederakan tubuh badanya serta orang kesayangannya.

2.Anggota-angota Illuminaty hendaklah menduduki kerusi-kerusi penting di Universiti-universiti dan memujuk pelajar-pelajar yang cemerlang untuk memahami ideology internationalisme (pemerintahan Tunggal). Mereka akan dibekalkan dengan biasiswa untuk menerima latihan dan training di luar negara. Antara markaz training yang dapat dikenal pasti ialah di Gordonstoun (Scotland), Salem ( Germany), dan anavryta (Greece).

3.Orang-orang yang telah terperangkap dan pelajar-pelajar yang telah menerima training hendaklah diletakkan di tempat-tempat yang strategik sebagai agen dalaman di jabatan-jabatan kerajaan. Mereka ini dijadkan sebagai pakar,penasihat dan juga sebagai perunding semoga mereka dapat menasihati orang atasan mengikut polisi-polisi yang telah ditetapkan.

4. Iluminaty hendaklah menguasai surat khabar dan media massa yang lain. Berita dan maklumat hendaklah diputar belitkan supaya goyim mempercayai bahawa dengan pemerintahan Tungal sahaja dapat menyelesaikan segala permasalan yang timbul.

Keempat-empat perancangan ini ada kaitan dengan Anwar Ibrahim dan PKR.

Daripada kesemua rancangan di atas, ia telah pun berlaku di Malaysia.

1. Rancangan pertama iaitu rasuah berupa wang dan seks telahpun dilakukan oleh ahli Parlimen PKR di Perak. Mereka telah melakukan rahsuah seks yang pertama di malaysia secara rasmi dan bertulis.

2. Rancangan yang kedua iaitu anggota Illuminaty hendaklah menduduki kerusi-kerusi penting di Universiti. Sedarkah kita bahawa Anwar Ibrahim adalah salah seorang daripada pensyarah pelawat di Universiti John Hopkins Geogtown. Kredibeliti ini diragukan kerana Anwar tidak mempunyai kelulusan yang spesifek dan releven pun untuk menjawat jawatan tersebut.Jadi, kenapa beliau boleh menjawat jawatan tersebut? Tentu ada kaitan dengan rancangan-rancangan di atas.

3. Anwar dan rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat juga menerima Training ketika mereka ke luar negara. malah mereka mendapat banyak tajaan dan dana dari badan-badan NGO antarabangsa yang berpangkalah di New york.

Sedarkah kita bahawa Anwar Ibrahim merupakan bekas Menteri kewangan Malaysia serta mantan Timbalan perdana Menteri Malaysia yang menduduki jawatan tersebut secara cepat?. Tempat beliau berdiri sangat strategik ketika itu. Apakah ada unsur-unsur agen dalaman di jabatan kerajaan ketika beliau menyandang jawatan penting tersebut. Tapi Dr. Mahathir seakan nampak ada perkaitan yang kuat antara Anwar dengan Amerika Syarikat, malah didokong pula dengan sifat "homoseksual" Anwar yang menyebabkan Dr. Mahathir menyingkirkan beliau daripada kabinet pada masa itu.

4. Juga, Sedarkah kita bahawa Anwar mempunyai akhbar sendiri. Beliau mempunyai TV alternatif di Internet. Beliau menggunakan semaksima mungkin media massa di Internet samaada friendster, facebook, blog, jaringan Yahoo Mesengger dan sebagainya untuk memfamouskan diri dan mengeluarkan pelbagai polisi dan retorikanya kepada masyarakat. Jikalau kita membaca blog beliau, beliau tidak lebih hanya sebagai penentang kesemua aspirasi kerajaan walaupun aspirasi itu berguna untuk rakyat.

Benda-benda yang sudah lapuk dan tidak bernilaipun dibangkitkan untuk sengaja menongkah arus perdana. Malah banyak unsur-insir fitnah dan separa-benar yang berlegar di laman blog beliau. Terlalu banyak pembohongan dan putar belity fakta yang beliau mainkan hanya untuk mengganggu kestabilan politik di malaysia yang akhirnya menjatuhkan ekonomi Malaysia.

CABANG PERTUBUHAN FREEMASONARY

1.Pertubuhan Illuminaty
2.Pertubuhan B'nai B'rith
3.Pertubuhan Bahaiyah
4.Pertubuhan Kesaksian Yehoba/Yahoo
5.Pertubuhan Kelab Rotary Antarabangsa
6.Pertubuhan Persatuan Dan Kemajuan
7.Pertubuhan Club Lions
8.Pertubuhan Yoga

HUKUM MENYERTAI PERTUBUHAN INI :

1. Lajnah Fatwa Al-azhar As-Syarif mengeluarkan fatwa "HARAM" bagi sesiapa sahaja yang berkecimpung di dalamnya. kerana ia mendatangkan dharurat kepada umat Islam diseluruh dunia.

2.Lajnah Fatwa Fiqhi di makkatul Mukarramah yang diadakan pada 10 syaaban 1398H menfatwakan KAFIR bagi sesiapa yang terlibat secara langsung dengan pertubuhan-pertubuhan tersebut sekiranya dia mengetahui tujuan kewujudan pertubuhan ini.


ABDUL RAHMAN HJ. TAJUDDIN
FACULTY OF THEOLOGY
FAITH & PHILOSOPHY COURSE
AL-AZHAR UNIVERSITY
ARAB REPUBLIC OF EGYPT


Rujuk Ikhtirak al-yahudi fi mujtamaat islamiyah-Nasyatuhu wa tatawworuhu. <--buku rujukan

sumber - emang-psychotic-killer


1 ulasan:

Unknown berkata...

Persamaan2 yang dinyatakan oleh penulis cukup sinonim dengan anwar & PKR.

Ulasan yang sangat baik. Tahniah!!